Wat nog doen bij nu positieve corona test?

Discussie in 'Corona forum' gestart door cowgirl80, 5 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Voor sommigen zal dat wennen zijn ja. Ik heb al dat getest nooit "gewoon" gevonden zoals ik hier wel eens las, hoorde of op social media voorbij zag komen, dat het de zelftest bij het ontbijt net zo "normaal" was als de kaas zeg maar.
    Dus voor mij (en volgens mij ook een hoop anderen) hoefde er geen knop om, maar was het eindelijk weer normaal.
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.368
    12.061
    113
    Vrouw
    Ik denk er hetzelfde over als jij. Maar idd wat je om je heen hoort en ook hier leest lijkt het er soms op dat je een uitzondering bent.
    Toen testen verplicht was om verkouden naar school te mogen vond ik dat idd ook niet normaal. En toen die stomme test ook nog eens positief bleek te zijn bij jongste zoon vond ik het nog stommer:roflmao:
    Zat ik daar 1,5 week met een snotterend, maar verder kerngezond kind thuis.o_O

    Ik heb dus ook heel erg weinig moeite om die 'knop' om te zetten:D
     
    tuc vindt dit leuk.
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Nou dat, gewoon een kerngezond kind ontzeggen om naar school te gaan vanwege een snotneus.
    Onze chronische snotteraar hebben we steeds de keuze gegeven. Hij is dol op school, maar wilde echt niet getest worden. Uiteindelijk hebben we besloten om de allergie door bloedonderzoek vast te stellen zodat hij wel snotterend naar school kon. Te bezopen dat dat nodig is.
    Wel ben ik nog steeds blij dat mijn kinderen dat testen nooit normaal hebben gevonden. De oudste heeft zelf een aantal keer gekozen om het toch te doen, omdat er eigenlijk weinig keuze was voor pubers die normaal mee willen doen, maar ze heeft het nooit normaal gevonden.
    Als ik om mij heen hoorde van "trotse" ouders waarvan de peuter of kleuter met een snottebel aan kwamen rennen met: "testje doen". Dat vond ik best schokkend.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.368
    12.061
    113
    Vrouw
    Ik vind dat ook niet echt iets om trots op te zijn. Ik was wel blij dat mijn kinderen, als het dan echt moest, het zonder problemen toelieten.
    Ik vond het ook wel heel erg om te zien hoe veel moeite mijn ene zoon ermee had om met een snotneus naar school te gaan. Het mocht weer, maar hij vond het moeilijk om dat 'zomaar' te doen. Hij was toen 10 en is best een gevoelig mannetje. Hij was oprecht bang dat hij naar huis gestuurd zou worden....:(
     
    tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina