Wij hebben nu gewoon een douche met douchegordijn en zit al een hele tijd te dubben om een hoekbad te plaatsen. Maar nou ben ik benieuwd, is zo'n hoekbad wel groot genoeg, kan je er lekker in liggen of is het het net niet? Wij hebben plaatst voor een hoekbad van 1.35x1.35. Maar hoe groot is het effectieve liggedeelte dan? Had ook al gezien dat er baden zijn die dan helemaal de hoek in gaan, ik dacht dat is misschien makkelijk met douchen in bad maar kost wel heel veel meer water denk ik en je hebt er niet heel veel aan? Wil sowieso eentje met zo'n plastic voorwandje want hij moet ook weer makkelijk weg te halen zijn.
Ja ik heb een hoekbad! Prima te doen hoor. Groot zat! Ik kan er languit in liggen en de kinderen kunnen er ook weleens allemaal samen in. Past allemaal goed. Ben er tevreden over en zou niets anders meer willen dan een hoekbad. Als je wilt kan ik een foto er van plaatsen.
Wij hebben er ook een! Heerlijk! Kan er lekker in met mijn twee meiden. Ook mijn man en ik kunnen samen! Hihi
In ons vorige huis hadden we een hoekbad. Was niet zo groot weet niet meer exact maar ik denk 1.10 of 1.20 Kon er niet languit in liggen maar half zitten half hangen was te doen. Wij hadden de douche ook in bad. Nu een gewoon ligbad maar nu is de badkamer ook groter