Hallo lieve dames, Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Er zal straks 13 maanden tussen mijn kindjes zitten. Het liefst wil ik echt geen duowagen, ivm inklappen etc... Lastig he haha ik weet t! Heeft iemand een gouden tip? Ervaring met de Buggypod? Ik heb deze wagen zelf X-Adventure Cabino Combi Grey + Gratis Bijpassende Autostoel | Kinderwagens | Baby-Dump Zou het zooo fijn vinden als ik deze kan doorgebruiken!! Wie o wie heeft de gouden tip voor me ??
Gebruik anders even de zoekfunctie zijn een hoop vergelijkbare topics geweest de afgelopen tijd. Misschien kan je daar wat tips en adviezen en dergelijke vinden.
had een duo opzetstuk van mutsy op me mutsy wagen weet niet wat voor wagen je nu hebt anders is op marktplaats kijken op tweeling wagens
Als je het niet erg vindt lees ik ook even mee bij ons zit er straks maar 15 maanden tussen de 2ling en de jongste spruit duo wagen heb ik dus al nu de volgende oplossing.
Je hebt ook een aparte buggy wat je aan de kinderwagen kunt bevestigen. Weet zo even niet hoe dat heet.
Hoi, ik heb hier de phil en teds. Ik wou eigenlijk ook niet een duo wagen, tenminste, niet naast elkaar. Nu liggen ze onder elkaar/achter elkaar. Sommige vinden het zielig, ik vind het de ideale oplossing. Het voordeel van deze wagen vind ik echt dat hij ook alleen te gebruiken is. Dus mocht de oudste niet meer in de wagen willen dan is hij zo omgebouwd tot een enkele. Tijdens de zwangerschap kon ik hem dus ook al gebruiken. Of mocht ik met 1 op stap gaan, dan heb ik gewoon een enkele. Daarbij is hij even lang/kort als een normale wagen, klapt hij op dezelfde manier in waardoor hij dus niet meer ruimte inneemt dan een enkele wagen. Hier ziet er 16 maand verschil tussen. Ik kan alleen met de kinderwagen boodschappen doen. Ik zie mijn zoontje echt niet op een zitje staan of zitten tijdens het boodschappen doen. Die loopt dan constant eraf, zeker in de winkel. Dus hier was een duo wagen echt noodzaak. Ik loop er elke dag mee en geen moment spijt. Ik zou spijt hebben als ik hem niet had gehad. Groetjes
Met 13 maanden er tussen zou ik echt een duowagen nemen. Als het qua ruimte lastig is, dan zou ik inderdaad een Phil & Teds nemen.
Tussen mijn zoon en dochter zit ook ruim 13 maanden en ook ik wilde geen duowagen en kocht daarom een zitje die je achter je wandelwagen kon plaatsen. ( mijn voorkeur ging uit naar het extra zitje van mutsy alleen hadden wij geen mutsy en paste deze dus niet). Het zitje achter was echt geen succes, mijn zoon viel er gewoon vanaf. En dus hebben we snel, tweedehands weliswaar, een duowagen gekocht. Eentje naast elkaar en het beviel prima, alleen in het in de winkels wel heel lastig. Eerlijk is eerlijk, ik heb best een redelijke ruime hal, dus paste de wagen ook prima. Wel heb ik zodra mijn dochter kon zitten een tweelingbuggy gekocht die ook in ligstand kon en die vond ik nog makkelijker.
Hier zit er 15 maanden tussen en ben heel erg blij met m'n Phil & Teds Navigator. Heel veel verschillende mogelijkheden (maxi cosy en duozit, baby liggen en oudste voorop, 2 zitjes achter elkaar) en hij neemt heel erg weinig ruimte in beslag als hij ingeklapt is. Heb een klein autootje en past hij met gemak in. Heb ook nog een Maxi Cosi Mura 4, maar die neemt echt 2x zoveel ruimte in in een auto. Loopt ook heerlijk en is niet veel zwaarder dan met 1 kindje. Voordeel is ook dat je geen aparte kinderwagenbak ofzo hebt, wat je bij een 'gewone' wagen wel hebt natuurlijk. Ook is je wagen niet langer of breder dan normaal. Ik vind het echt een ideale wagen. Jammer dat ik bij de eerste nog niets van deze wagens af wist, want dan hadden we al direct voor een P & T gekozen! Wilde eerst ook een plankje, maar daar had ik spijt van gekregen. Oudste kon nog niet lopen toen de jongste kwam en zou het nu nog niet willen. Hij vindt het geweldig om voorin te zitten (en voorheen bovenop) of er naast te lopen.