De 1e 16 weken van mijn zwangerschap waren verschrikkelijk. Eerst was ik ontzettend misselijk, amper kunnen eten en veel spugen. Daarna kreeg ik de MG en een longontsteking waardoor ik veel moest hoesten en daardoor weer spugen. In die 16 weken ben ik zo'n 15 kilo afgevallen. En nu.... oh ik lijk wel een vuilnisbak. Echt verschrikkelijk zoveel ik eet Ik heb continu honger. Laatst had ik een bord hutspot op ( voor 2 ) en een uur later zat ik alweer aan een krentenbol. Ik snoep amper, eet regelmatig en veel vezels. Dit is mijn 'normale' menu : Ontbijt, 2 sneetjes volkorenbrood met 2 bakken thee. Tussendoor een appel Lunch, 2 sneetjes volkorenbrood met thee Tussendoor biscuitje met thee, of een sultana ofzo Avondeten, vaak aardappelen met groente en een stukje vlees Yoghurt na En dan de rest van de avond wat drinken, af en toe een beetje chips mee eten met mijn man. Maar nu.... oooh maak overal maar 4 sneetjes van. Ik eet tussendoor bergen wortels, appels, beschuit met muisjes ( JUMMM ) krentenbollen, warme broodjes etc.etc.etc. Het lijkt wel of ik de schade flink aan het inhalen ben. Zijn er hier meer van die vreetzakken?? Ik zit trouwens nog steeds een kilo of 10 onder mijn start gewicht, het slaat dus nog niet echt aan
Op mijn werk vragen ze zich af of mijn kaken ook wel eens niet op en neer gaan Voor 10 uur heb ik er vaak al 6 sneetjes (bruin) brood in zitten Overigens nog maar 300 gram aangekomen
Jahoor hier nog één die maar niet kan stoppen met eten. Een half uur na de maaltijd begint het buikje alweer te knorren!! Met een beetje wilskracht kan je dat natuurlijk wel weerstaan maar die wilskracht het ik nog niet gevonden Ben van 54 kg naar 71.5 kilo gegroeid en moet nog 10 weken!!
oww hier ook hoor, ik ben pas 10 weken zwanger maar ik eet als een gek.. smorgens al 8 boterhammen ! en dan tussendoor nog fruit, bolletjes. Avondeten meestal rond half 6 en een uurtje later moet ik weer eten.. om gek van te worden ben nog niet aangkomen.
Hier begon het ook rond die termijn en 't is nog steeds niet over... kan wel blijven eten! Zit inmiddels op 17 kg erbij... hopelijk komt de kleine snel!
Grappig, ik heb bijna hetzelfde verhaal. Tot week 17 heb ik ongeveer niks kunnen eten omdat ik zoooooo misselijk was en sinds twee weken is eten ongeveer het enige wat ik wil doen. Gelukkig heb ik helemaal geen trek in ongezonde dingen. Ik heb vooral zin in fruit, groenten en bruin brood. Dus ik vind het wel prima. Ik eet lekker door.
Ja begint hier nu ook. De eerste 15 weken verschrikkelijk misselijk en nu vind ik het heerlijk om te eten. Ik maak soms wel een pizza voor in de middag, Maar ik probeer het wel zoveel mogelijk te beperken want te dik worden is ook niet de bedoeling.
Ja ik probeer het ook te beperken,wat er nu aan komt moet er zo ook weer af En ik probeer zo gezond mogelijk te eten, gelukkig ben ik niet echt een snoepert. Wel veeeel appels!!! Maar nu eerst naar de chinees....
Nou eet van alles maar het meest zoet... zucht ik ben 8 kilo bij gekomen dat is echt te veel ik ben bijna 11 weken
idd een beetje proberen op te letten want het is niet leuk als je straks bent bevallen en je blijft dik. Maar het is een beetje een middenweg vindt ik, ook ben je nu gewoon lekker zwanger en moet je er ook van genieten. Tenminste ik heb toch echt wel eetbuien en moet dan gewoon van alles eten hahaha...
ja dat heb ik dus ook gewoon eten waar ik trek in heb maar gisteren dus mezelf gewogen en als ik doorblijf gaan ziet dat er niet rooskleurig uit....... van 59 naar 67 .......