Dag dames, Heeft iemand van jullie ook wel eens keelpijn gekregen na een nacht goed overgeven? Het voelt alsof ik een verkoudheid heb opgelopen, maar de keelpijn onstond bij mij direct na het overgeven en houdt tot nu toe al twee dagen aan. Met als gevolg veel snurken (schrik er zelf wakker van) en slecht slapen... En daarnaast zit ook mijn hoofd onder de uitslag vanwege het overgeven... Foei.. wat ben ik blij als dat overgeven eindelijk voorbij is!!
wat vervelend maar ja, dat had en heb ik ook wel eens. Is natuurlijk niet niks he, het komt allemaal via je keel terug dus die kan er een opdonder van krijgen. Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel over is.
Ja, ik heb dat ook weleens gehad, dat zuur is echt niet fijn voor je keel! Vervelend hoor, hopelijk ben je er snel vanaf.
nou goed om te weten dat het dus een 'normaal' verschijnsel is.. Helaas! Het gaat wel de goede kant op hoor. vanaf 8 weken tot ongeveer twee weken terug bijna iedere dag ziek en overgeven.. Maar de tussenpozen dat het goed gaat worden steeds groter. dus als het goed is ben ik er snel van af Dankjulliewel voor je reactie!