Wat nou als je echt met lege handen komt te staan..?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla Rose, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Zara,dat ga ik vragen! Hoop dat ze het kennen of doen,die vrouw die de echo's maakt is niet erg hoopvol maar goed zij gaat daar niet over.

Mila,ik zet in mijn blog hoe het afgelopen is!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lief Milla
    En ook de andere meisjes hier.
    Wat moeilijk maar ook fijn dat jullie hier herkenning vinden.
    Hoe moeilijk ook om op dit punt te geraken.

Ik hoop en duim met heel mijn hart dat die lege handen toch gevuld mogen raken.

Liefs!

3. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Dat is een vraag die bij ons ook steeds vaker speelt...
    Na 6x IVF in eigen cyclus en 2x volledige IVF/ICSI staan we nog steeds met lege handen. De laatste vergoedde poging is aangebroken. En wat daarna....??? We gaan in ieder geval nog 1 poging zelf betalen, maar het zal ergens ophouden.
    Zo langzamerhand gaan de gesprekken steeds meer over wat voor plannen we gaan maken NA de MMM. Het voelt alsof we de laatste pogingen nog even uitzitten, hoop op een goede afloop is er bijna niet meer. Alles kan nog natuurlijk, maar die teleurstellingen elke keer hakken er wel in. Straks ben ik 31 en uitbehandeld. Dat voelt zo niet goed! Maar we hebben geen keus. We zijn van plan om minder te gaan werken, eerst 2 maanden onbetaald verlof op te nemen, een camper te huren en gewoon gaan. Weg van alle baby's en zwangeren in onze omgeving. Alle chaos in ons hoofd weer ordenen. Plannen maken voor de toekomst. Maar alles wat we nu bedenken voelt als een pleister op de wond. Ik wil eigenlijk helemaal niet de wereld rond, ik wil een kindje. Het is zo verschrikkelijk moeilijk om daarmee om te gaan! Al onze vrienden, zussen etc hebben inmiddels kinderen, de meeste zelfs al 2 of 3 in de tijd dat wij bezig zijn. Op feestjes en verjaardagen kunnen we steeds minder meepraten. Of word er goedbedoeld gevraagd naar onze vakantieplannen; wij kunnen immers overal heen zonder rekening met de kinderen te hoeven houden.
    Het is moeilijk en ik ben ook heel bang voor het "gat" waar jij over schrijft. Ondanks alles hebben we nu nog een beetje hoop, wat als we dat straks ook niet meer hebben? Ik denk dat ik dan een date heb met de psycholoog.....

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hallo dames,

Wij zitten in hetzelfde schuitje.. Afgelopen februari gehoord dat onze 3e ICSI poging is mislukt! Geen bevruchtingen geweest. Er is 1 keer bevruchting geweest, toen een tp gehad van 2 emmy's maar helaas heeft het niet zo mogen wezen! Eind maart hebben we een eindgesprek gehad. Ze zien geen reden waarom we zouden stoppen.. Maar goed, we weten niet zo goed of we het nog een keertje trekken om de molen in te gaan! Ik heb een lage amh (0,2) en ben dus nu al bezig met de overgang.. Ik ben net vorige week 27 geworden.. Dus een beetje te vroeg..!! Maar goed, we hebben niet zoveel tijd meer.. Manlief denkt nog steeds dat het spontaan wel kan.. maar goed, hij zegt, als jij er niet in gelooft, gaat het ook zeker gebeuren! Intussen hebben we al 15 neefjes en nichtjes en zijn er nog 3 op komst..!! Allemaal fijn voor onze broers en zussen, maar ook best wel confronterend! Ze weten er allemaal van, dat vind ik erg fijn! Ik heb niet het idee dat ik een gat val.. Merk dat ik nu meer rust en beter te spreken ben! De mmm heeft zoveel van mij gevergt (achteraf), dat ik nu merk dat ik langzaamaan weer mezelf wordt!! Manlief en ik zijn er wel van overtuigd dat we zonder kinderen ook gelukkig kunnen worden, tuurlijk missen we dan altijd wel wat! Gelukkig komen onze neefjes en nichtjes graag bij ons, en we hebben dan ook regelmatig logees.. Is leuk, maar 't zal nooit van jezelf worden!!

Hoe staan jullie tegenover eiceldonatie.. Mijn zus heeft gezegd dat ze hier open voor staat.. Dan wil ze eerst eens info en een gesprek hebben! Ik vind het supertof van haar, maar goed.. Ook wel een raar idee!!

Sjonge jonge wat een verhaal.. Ik zal jullie berichten straks ff teruglezen!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Hoi beginneling,
    Ik ben bezig met ecd, maar wij gaan naar Spanje. Op Freya is een afgesloten deel waar je veel kunt vinden over ecd.
    Misschien een optie om je daar aan te melden en ervaringsvverhalen etc te lezen?
    Dikke knuffel
    Ps hier op het forum zitten ook een aantal vrouwen die met ecd bezig zijn.

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Er is hier een topic bij vruchtbaarheidsbehandeling over DHEA. Zou goed zijn voor lage amh of slechte eicellen. Topic staat denk ik op pag 1 of 2. Ik moest aan jullie denken, mailde het je al Zara. Lees het maar eens. Misschien is het niks maar dacht zeg het toch.. Liever onnodig gezegd dan niet...

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    De kogel is door de kerk, definitief besloten de poging bij Geertgen te doen, maar wel pas na de vakantie begin juli. Spannend allemaal en ook wel fijn dat er nu eerst even een pauze is. Dus geen dusseldorf en geen assisted hatching. In elk geval niet meteen. Kan altijd nog een paar cryo's naar dd ontvoeren.. Maar eerst zo proberen. Wie weet.....!

8. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Milla,wat een goede uitslag! Eerst even leuke dingen doen en dan er weer 100% voor gaan. En een paar cryo's ontvoeren naar dd is een goed idee maar zo ver is het nog lange niet natuurlijk. Ik ga je 'volgen' en heel erg veel succes en hoop voor een wondertje.

Deel Deze Pagina