Binnenkort een weekje Overijssel en vanuit daar willen we een van deze parken bezoeken met dochter van 7 en bijna 3. Welke is de leukste voor beide leeftijden?
Van wat ik zo zie lees op de site van plopsa is dat de kleinere kinderen echt vrij weinig mogen! Heb nu al paar keer gekeken of het misschien leuk zou zijn maar of ze mag er gewoon helemaal niet in of moet altijd begeleid worden.
Slagharen heb ik vorig jaar naar gekeken maar daar zijn best veel attracties waar ze toch wat groter voor moeten zijn. Zou denk ik kijken naar de lengte eisen in de parken. Dat ze onder begeleiding moeten zou mij nog niet veel uitmaken.
Hellendoorn is super leuk! Zit voor de kleintjes ook een apart stuk en een leuke speeltuin. Slagharen en Plopsa nooit geweest, spreekt mij beide niet zo aan...
Plopsa is veel kleiner en bijna geheel overdekt. Dus bij slecht weer ideaal maar in de zomer erg warm. Zit naast center parcs en daardoor soms heel druk. En continu studio 100 muziek. Hellendoorn is echt een pretpark. Grote attracties en een deel voor kleinere kinderen. Een aanrader.
Weet niet waar je in Overijssel zit maar anders naar Apeldoorn rijden naar Juliana toren dat is voor 3 en 7 jaar erg leuk. Of waarbeek in Hengelo maar dat is wel al wat ouder park.
Wij vonden Plopsa tegenvallen en ook erg duur. Ik zou voor Hellendoorn gaan...Leuke attracties, voor elke leeftijd wat te doen, overzichtelijk park!
Zonder twijfel hellendoorn Plopsa is te duur voor te weinig attracties, wij zijn er 1x geweest omdat we bij cp ernaast zaten en entree zat er dus bij in, dus dachten ooh we gaan er vast vaak heen, 1x 2 uur en nooit weer haha. Slagharen moeten zo voor veel dingen al best lang zijn voor ze erin mogen en heeft voor de kleintjes niet zo heel veel. Hellendoorn is gewoon leuk, mooie mix van attracties voor oud en jong, deel echt voor de kleinere kinderen, leuke speeltuin en bij mooi weer het slidepark zeker een aanrader om mee te pakken. Zoals al genoemd is de julianatoren in apeldoorn ook erg leuk voor deze leeftijd.
Wij gaan morgen naar Hellendoorn, met twee kids, 6 en 8 jaar, dus al wel wat groter. Op de website staat per attractie aangegeven welke lengte ze moeten hebben om erin te mogen, dat vond ik wel heel handig. Daarnaast nu via met de AH uitjeszegels tweede kaartje gratis. Dus wellicht ook handig om te weten veel plezier!
Wij zijn in slagharen geweest met 3yo en 5yo (volgende maand wordt ie 6), en ze hebben een topdag gehad