Het grote babyslaapspel - De spelregels

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missle, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Hierbij de spelregels online geplaatst, omdat deze meestal niet worden bijgeleverd! :D

Aantal spelers: 2 of meer spelers waarvan minimaal 1 baby

Duur van het spel: 1 minuut of langer, dit wordt gedurende het spel duidelijk

Doel van het spel: Het in het bezit krijgen van de speen gedurende minimaal 5 minuten zonder dat de medespeler(s) dit merkt(en)

Voordat je begint: Kies een geschikte locatie uit om het spel te spelen, het liefst zo comfortabel mogelijk voor alle spelers. Het spel blijft op deze gekozen locatie gespeeld worden. Zorg voor een geschikte speen om het spel mee te spelen.

Het verloop van het spel: Dit spel kan elke keer variëren als het gespeeld wordt! Tijdens het spel zijn alle middelen toegestaan die bijdragen om de speen (weer) in je bezit te krijgen. Als voorbeelden dragen we aan huilen, schreeuwen, zacht praten, zingen, een muziekdoosje, maar verzin vooral zelf creatieve ideeën die zullen bijdragen om de speen in je bezit te krijgen!

Wanneer heb je het spel gewonnen: Indien je de speen langer dan 5 minuten in je bezit hebt, zonder dat de tegenpartij dit merkt en/of aanspraak maakt op de speen, dan heb je de battle gewonnen. Maar langer dan 5 minuten is natuurlijk altijd beter!

Maar let op!: De verliezende partij hoeft zich niet bij zijn of haar verlies neer te leggen. Ten alle tijden kan een nieuwe battle worden uitgeroepen. Verheug je dus niet te snel op je overwinning, want het spel hoeft nog niet afgelopen te zijn!

De ultieme overwinning: Als een speler de locatie van het spel verlaat, met meenemen van de overige speler(s), heeft/hebben de meegenomen speler(s) altijd gewonnen!

2. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    De tussenstand voor vandaag hier: 3 x battle met gemak gewonnen door papa en mama, de laatste battle een ultieme overwinning voor zoon die met een big smile op het gezicht gevierd wordt nu... ;)

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha 'vind ik leuk'

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Leuk!
    Dit spelen we idd vaak in bed.. alleen geeft ze hem zelf, stopt hem in onze mond, trekt hem er weer uit en geeft hem door. Vind ze super!

5. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

haha :D dat spel word hier gelukkig nog niet gespeeld!

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Allereerst, leuk opgezet, maaar...
    Je baby is bijna 2 maanden en nu al een spel om de speen af te leren?

Het is leuk, maar niet voor baby van 2 maanden...

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Nee t gaat volgens mij niet om afleren.
    t is naar mijn idee een mama die moe word van het speen erin speen eruit spel en hier op een leuke manier haar beklacht doet!

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    haha wat grappig! Hier wordt de speen heel gul aan mama gegeven (lees in de mond gedrukt ) om dan luid lachend hem ook weer zo hard mogelijk uit mn mond te trekken en met van die boevenoogjes weer in de eigen mond gestopt waarna ze triomfantelijk zit te genieten! Hahaha

9. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Haha, het is inderdaad een speen die niet blijft plakken, maar op een keer valt de speen er uit en is die van mij ;) en wil hij deze niet meer terug omdat meneertje dan eindelijk slaapt :D We zijn allemaal veel te gehecht aan de speen om dat af te leren met 2 maanden hoor ;)

En ik kan niet wachten tot dat hij de speen in mijn mond stopt, lijkt me echt helemaal geweldig die interactie!

Deel Deze Pagina