Me kleine meisje is met haar tandje op de stenen gevallen en nu is er een klein stukje afgebroken (bij haar voortand). Moet ik hiermee naar de tandarts??? Baal er zo van!!! Zag het ook pas bij het tandenpoetsen. Het voelt wel wat scherp aan
Oh erg is dat hè?! Hier bij onze oudste en middelste gebeurd. Maar hoefden er niet mee naar de tandarts. Ging om een klein hoekje en ze hebben er ook geen last van gehad. Als het echt scherp is kun je altijd even informeren hoe en wat.
Zou wel even de tandarts bellen. Schade kan ook evt. Van binnen zitten. Zou er dus even naar laten kijken, of op z'n minst even met de tandarts overleggen
Verwacht het niet omdat ze niet hard gevallen is, was meer dat ze haar hand verkeerd had waardoor te met haar gebit op de steen kwam. Zal maandag wel even bellen
Toen mijn dochter haar tandje stukje brak ging ik wel naar de tandarts, deze zei altijd langs te komen wanneer een kindje op de mond valt
Melkgebit is extreem zacht. Zelfs door bijten op bv (duplo) blokken kunnen er stukjes afbreken. Ik heb mijn tandarts er een keer naar gevraagd. Kon geen kwaad. Ze doen er ook niets aan, met uitzondering als het echt heel scherp is. Maar door kauwen gaat het scherpe er ook vanzelf zo weer vanaf.
Ze is de derde en besef me nu dat het dan heel knap is dat me 2 oudste nooit wat met hun gebit hebben gehad haha
Hoeft er niet mee naar de tandarts zover ik weet van onze tandarts vooral als het een klein stukje is. Wel knap dat het de eerste is die wat met de tanden heeft. Hier hebben ze allemaal wat met hun tanden. De oudste viel zijn voor tand er uit dat hij 4 was en nu 4 jaar later komt hij eindelijk door. De tweede heeft 2 zwarte voortanden De vierde mist ook een stukje voortand door het vallen. Allen de derde is niet door vallen tanden kwijt geraakt, maar door een heel slecht gebit mist hij 5 kiezen Hoop dat de laatste geen ongelukjes krijgt en gewoon een mooi gebit houdt straks
Hier vorige week op de tegel gevallen en mist nu een stukje van de voortand. Tandarts gebeld, hoefde niet te komen. Kreeg wel het advies om te kijken of het tandje niet los gaat zitten of gaat onsteken. Dan komt er een rode bult bovenaan. Hij kan evt ook zwart worden.