Ik weet niet waar jij woont, maar hier was het geen 20 graden hoor..maar al een eindje daarboven. En met 25 graden loop ik net zo goed in een t shirt dan met 35 graden...
hier was het vandaag echt wel heel warm! Zoontje (wel een stuk ouder dan de jouwe) had een romper zonder mouw, korte broek en shirt met korte mouwen. Hij is zelfs buiten in de zon in zijn badje geweest dus alleen een zwembroekje aan. En hij heeft het echt niet koud gehad.
Hier net zo. In Arnhem in de achtertuin van schoonzus was het in de zon rond de 25 graden denk ik. Kinderen liepen in hun onderbroek . En dat doen ze met 35 graden ook.
Lastig is het hé. Zeker als ze nog zo klein zijn.. Denk dat je vooral regelmatig moet voelen in zijn nekje en altijd iets extra's mee nemen als je onderweg bent, mocht je toch twijfels hebben dat je dan altijd wat warmers aan kan doen. Beter teveel lagen dan te weinig. Die kan je dan altijd weer uit doen Weet nog wel toen mijn kleine werd geboren vorig jaar. 30 graden in huis. Alleen maar rompertjes aan gehad Wel heel jammer hoor, want al dat andere leuke spul heeft ie niet aan kunnen trekken (te warm en toen eruit gegroeid)
Mijn dochter had vandaag een mouwloze romper,lange broek van dun stofje en trui met lange mouwen aan. Ze heeft een tijdje buiten in de schaduw gezeten, maar wel met jasje aan. Een paar keer gecheckt, maar was niet te warm. Morgen is de jas niet nodig zoals het lijkt
Welk midden? Ik was in Woerden en dl heeft in een romper en tuniekje gelopen. Onder 2 parasollen pff het was 24 graden!
Ook ik woon in het midden van het land maar hier liepen wij toch echt met 27 graden rond te banjeren in korte broeken en mouwloze shirts. Onze zoon had een korte broek en een polo aan, onze dochter lag in de kinderwagen met een lange broek en romper korte mouw en shirt lange mouw eroverheen. Geen jasje en het dekentje weggeslagen ze heeft heerlijk geslapen in de wagen. Vandaag belooft het ook zo een mooie dag te worden, ze krijgt ene legging aan met een romper lange mouw en een jurkje eroverheen.
Gisteren een t-shirt en driekwartbroek om zijn knieën wat te besparen tegen het kruipen Ik keek als baby altijd naar hem, heb het hem nog nooit koud zien hebben. Ik zou gisteren hetzelfde bij hem aangedaan hebben als hij nog maar een maand of 2 geweest zou zijn maar nogmaals, ik heb het hem nog nooit koud zien hebben zelfs de eerste dagen van de geboorte moesten we de hele tijd kleren uittrekken omdat hij boventemperstuur had Een laagje meer geloof ik niet in. Elk kindje is anders dus gewoon echt naar je kindje kijken. Of ja een romper en t-shirt is ook een laagje meer he