dank jullie wel meiden voor jullie super lieve woorden ja het is echt mijn maatje en heb er nog 1 en dan nog 2 poezen maar ze krijgen allemaal net zo veel aandacht en liefde pff morgen is het dan zo ver maar zit er nu al tegenop wil ze helemaal niet missen ze is gewoon dadelijk paar uurtjes weg vreselijke uurtjes zijn dat bleh hoop die snel voorbij zijn en ik ze snel mee naar huis mag nemen
hoi meiden dank jullie wel voor jullie lieve woorden vandaag eindelijk achter de rug ze is er goed uit gekomen volgende week krijgen we te horen of het goed of kwaadaardig is en wat er te tegen doen pff hoop het me valt zal ze zo even medicatie geven morgen beginnen met de antibiotica pff we moeten ze ook echt in de gaten houden ze niet aan de wond gaat zitten ze is wel erg zielig echt zielig
wat een naar nieuws zeg! gelukkig lees ik dat de operatie wel goed is verlopen, maar het zal vast een lange week worden. Mag ik vragen of ze ook gesterreliseerd is? En hoe oud ze is ongeveer? De hond die van mijn oma is geweest had het ook. Eerst 1tje die weg laten halen, daarna nog 1tje ook weglaten halen. Daarna bleken er meerdere te zitten en door de operatie is ze helemaal incontinent geworden. Daarna moest ze helaas worden ingeslapen, het was voor haar beter, ze had geen waardig leven meer. Het was echt sneu, telkens een operatie en daarna alsnog worden ingeslapen. Pffff als ik er weer aan denk krijg ik het er al weer moeilijk mee. was mee naar alle afspraken en ook bij dat ze werd ingeslapen. Heel veel sterkte
hoi butterfly dank je wel nee ze is niet gesteriliseerd ik hoop dat het echt bij deze ene blijft en dit goedaardig is ze heeft gelukkig wat gegeten en ze ligt nu heerlijk in de mandje dadelijk krijgt ze nieuwe romper aan en dan lekker naar bed is echt een lange dag geweest fijne avond en nogmaals bedankt
Gelukkig is de dag om en hopelijk gaat het morgen wat beter en heeft ze er niet te veel pijn aan. We duimen door tot volgende week! Knuffeltje!
Sorry to hear En ik kan je besluit wel respecteren trouwens.. Als je weet wat voor leed het geven kan..een mens kan zelf beslissen...als baasje moet jij de keuze nemen...brrr.. Ik hoop dat het toch goedaardig is, en je lieve hondje nog heeel veel jaartjes bij jullie mag blijven. Succes en sterkte met alles
Wat een verdrietig verhaal zeg.. Ik ga heel hard voor je duimen dat er niets ernstigs aan de hand is met je lieve hondje en mocht het onverhoopt toch slecht nieuws zijn: ik vind dat je een goede keus maakt door het beestje een hoop ellende te besparen. Dat getuigt alleen maar van jouw liefde voor je hond! Heel veel sterkte!
Probeer je niet te druk te maken al snap ik dat het lastig is.. Ons hondje had ook een tumor, en die is 14 geworden.. Sterkte meis, tis wat met die beesten, je raakt er zo aan gehecht. *knuffel*
dank jullie wel lieve lieve meiden o jeetje wat een lieve woorden dat vind ik zo lief aan deze forum ze heeft nog veel pijn heb ze net weer pijnstilling gegeven en half tablet antibiotica als ze morgen nog veel pijn blijft houden dan ga ik morgen gewoon nog paar pijn stilling halen alles voor mijn lieve hondje ja je raak zo gewend aan je huisdiertjes en je wil ze alle liefde en aandacht geven.. ze is lekker verwend net met heerlijk dikke plak worst.. ik heb net haar romper uit gedaan om ze goed te laten plassen en poepen nu alleen in de gaten houden ze niet er aan gaat zitten pff veel werk iedere keer dus.. dadelijk toch ff verband halen zodat ze er niet aan kan zitten ze buiten zit pff veel werk heel veel werk haha bedankt nogmaals vind het zo lief
sterkte, pas geleden {januari alweer bedenk ik me} sterkte, moeilijk hoor. Onze hond was al zijn hele leven ziekelijk en we hebben hem nu met een agressieve vorm van leukemie laten inslapen. hij was 4 jaar, onze Biggens was 'op' ik/we missen hem dagelijks..... sterkte
anniek o jeetje dat is ook erg schrikken geweest voor jullie vooral omdat jullie hondje pas 4 jaar is sterkte hoor... blinky: dank je wel gelukkig gaathet met de dag beterder met der ze eet nu goed en ze speelt nu ook weer alleen likt ze veel aan haar wond.. hopelijk krijgen we snel de uitslag pff vind het echt erg spannend
Och och och die diertjes he. Mijn man en ik zijn ook zo met onze katten. Vorig jaar oktober hebben we onze kater van net 2jaar laten inslapen, hersentumortje... O my god krijg weer een brok in mijn keel als ik eraan denk en de tranen springen weer in mijn ogen. Heel veel sterkte!!!! Wanneer weten jullie of het goed/kwaadaardig is? Of heb ik daar overheen gelezen...
Sirene: de uitslag is volgende week pff vind het erg spannend vooral naar vandaag pff het kan echt niet slechter de hond van mijn ouders is ingeslapgen ben er kapot van weet het niet meer ik zeg al als nu mijn hondje de uitslag slecht is dan red ik het niet dan kunnen ze mijn oprapen
Hè verdorie! Was het hondje van je ouders ziek? Het blijft verdrietig iets moeten missen waar je veel van houdt! Hou gaat het met je ouders? Ik kan me voorstellen hoe je je moet voelen. Heb hier 3 hondjes rond lopen en zou niet zonder ze kunnen. Maar de wetenschap is wel kundig. Ik ben nog steeds aan het duimen, hoop dat je een verder verdriet bespaard zal blijven!