ja het hondje van mijn ouders waren ziek ze had verstopping en nog wat dingen echt heel erg nu maar hopen het met mijn hondje goed zal gaan en de uitslag goed is hopelijk komt die ook snel dan weet we het ook pfff
de uitslagen zijn gisteren binnen gekomen de tumor waren goed aardig gelukkig dus we hebben beetje goed nieuws gekregen dank jullie wel voor al jullie lieve woorden en voor het luisteren
wat fijn meid het goede nieuws. Hoe is het met de hond nu na de operatie?Word ze alweer een beetje de oude?
ahhhh meis dikke knuffel van hier wat verdrietig ik hoop dat het mee gaat vallen en ik vind je juist een superbaasje omdat je voor je hondje kiest mocht het wel zo ver zijn.
Dat is gelukkig goed nieuws!!!! Ga je hondje maar lekker kroelen/verwennen! Heeft ze verdiend! Maar moet het er nog wel uitgehaald worden??? (sorry als dit al gezegd is heb ik er misschien overheen gelezen??)
alles is in zijn geheel eruit gehaald gelukkig alles zag er goed uit de hechtingen zijn er vandaag uit gegaan ze ligt heerlijk bij mij heerlijk gewoon ze worden hier altijd verwend met lekkere worst en avond eten als er over is goed verwennen hoort erbij daar zijn het mijn beestjes voor ze is gelukkig ook helemaal de oude en haalt weer gekke dingen uit haha zoals eh de kast open trekken om te kijken of er nog wat te bikken valt haha ooit gezien haha hoe een hond dat doet whaha erg grappig dank jullie wel meiden voor jullie lieve en wijze woorden