Ik heb zo'n zeurend gevoel in mn heupen/bekken. Het trekt vooral in rust heel erg door naar mijn bovenbenen (voor en zij) en mn billen/heupen. Volgens mijn gyn is dit niks met mn bekken, maar gewoon bandenpijn.... Nu de vraag:zijn er manieren om dit te verlichten? Mn benen masseren voelt heerlijk, maar das van korte duur en trapt mn mannetje ook niet elke keer in hihi
Ow lastig he? Ken het....bij mij helpt warm bad een beetje inderdaad van korte duur allemaal.....maar beter iets dan niets, en gewoon je kerel overtuigen dat hij het wel " moet" doen anders kun je niet meer " functioneren" hahahahaa beetje uitbuiten mag
Lekker warm douchen, kruik erop, rustig aandoen. Een wandelingetje voor als het echt naar de bovenbenen doortrekt helpt mij ook wel eens. Geen zorgen over maken, tis een normale kwaal
K maak me gelukkig geen zorgen, maar het kan zo overheersend zijn dat het echt heel irritant is. Gistermiddag hadden we behoorlijk wat gewandeld/geslenterd en leek daardoor 's avonds juist nog erger dan na een gewoon dagje... Zal es met kruik proberen vanavond (voel het nu bijv. overdag ook, maar is nog te doen, het loopt echt op in de loop vd dag). Wordt dit ook weer minder als de baarmoeder eenmaal wat groter is, of blijft dit tot het eind??
Toch blijven bewegen wandelen huishouden fietsen zwemmen en voor het slapen of rusten warmen douchen afsluiten met kouden douchen heb ik ook gehad toen tijd niks en nu weer !!
Ja idd, op mn kont zitten is ook funest hè! Heel verleidelijk soms, maar juist in rust bemerk je het nog meer. Ga vanavond de warm/koud douche eens proberen, dank je!