@ difrax21. Ik heb ook negatief getest en ik heb ongeveer 3 dagen bruine afscheiding verloren maar echt heel weinig. Ik snap het niet zo goed meer nu. Ik zou als ik jou was wel even naar de dokter gaan, dan heb je meer zekerheid.
Oh zitten we allebei in een rare situatie. Ja ik weet niet ik wacht toch nog even af. Ik ben zo misselijk deze dagen!! En een maagzuur bah en vooral moe. Je zou gewoon denken dat t echt zo is. Wat raar dat je dat heb. Als je verder geen ergere bloeding krijgt dan snap ik t indd ook niet. En zoals je verteld klinkt het als oid bloed! Nou ik ga nog even nadenken wat ik moet gaan doen. Ik hou je op de hoogte!! Greeetz
Wat zei de huisarts na je bezoek? Ik zit ook een beetje in dit schuitje. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil een vrij onregelmatige cyclus. Heb de pil tien jaar geslikt. Nu is mijn cyclus deze maand ineens wel heel erg lang.. Ik ga volgende week maandag naar de huisarts om eens te vragen. Het is nu al de 7e maand dus denk dat t geen kwaad kan eens langs te gaan. Op dag 42 en 48 had ik een negatieve test dus ik ga niet uit van een zwangerschap.
Wat zei de huisarts na je bezoek? Ik zit ook een beetje in dit schuitje. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil een vrij onregelmatige cyclus. Heb de pil tien jaar geslikt. Nu is mijn cyclus deze maand ineens wel heel erg lang.. Ik ga volgende week maandag naar de huisarts om eens te vragen. Het is nu al de 7e maand dus denk dat t geen kwaad kan eens langs te gaan. Op dag 42 en 48 had ik een negatieve test dus ik ga niet uit van een zwangerschap.
Ik ging naar de huisarts omdat ik veel contactbloedingen had. Ik moest meerdere keren bloed prikken, aan de binnenkant bekijken en uitstrijkjes maken. Dit zag er allemaal goed uit zei hij. Dit is nu wel al een paar maanden geleden. Ik heb daarna nog wel gebeld en toen werd er als advies gegeven dat ik het nog een half jaar zal moeten proberen/afwachten. Op dit moment is de bruine afscheiding ook helemaal verdwenen. Ik heb nergens meer last van. Toch had ik een negatieve test in handen afgelopen zaterdag, dus ik snap op dit moment niks meer van mijn lichaam.
Oh ik duim met je mee! Misschien nog even een weekje/paar daagjes wachten en dan opnieuw testen? Ja het zag er inderdaad uit als oud bloed. Ik vind het wel vreemd dat dit maar 3 dagen geduurd heeft en ook echt heel erg weinig. Wachten wachten en nog eens wachten.
@ lypu echt raar! Ik wacht indd nog eventjes maar ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Misschien de griep goed te pakken of stress al twijfel ik daar aan. Heb verder geen rare pijntjes die ik niet ken dus ga ik niet uit van een onsteking ofdergl.. maarja je hoopt natuurlijk nog steeds een beetje dat de test positief aangeeft. Vermoeiend dit ook. Ik was ook helemaal verbaast overtijd te zijn maar als k nu ongi word dan mag t de volgende keer eerst wel 3 maanden wegblijven voor ik ga testen! We wachten maar weer (rustig)af. Ben benieuwd wat de tijd jouw gaat brengen!! @ meis28 misschien ben je nog aan t ontpillen. Meestal heeft dat een jaar nodig iig hoor ik dat vaker. Ik zelf was maar 2 jaar aan de pil dus erg kort en had ik meteen mijn cyclus van 35 dagen. Maar ondanks je 2 testen heb gedaan kan je alsnog positief testen. Ik lees van meerdere forums dat sommige dames na 3 weken selfs 3 maanden positief testen. En sommige nooit maar toch zwanger zijn. Hou t even in de gaten ik wil je geen valse hoop geven of neem contact op met je HA. Succes! X
Difrax: Ja dat hoor ik ook wel meer. Ik ga er idd niet vanuit, maar om het echt uit te kunnen sluiten is het toch beter een HA bezoek te doen. Dus ben benieuwd naar wat er maandag gezegd wordt. Ik denk dat ze hier in Spanje er misschien ook wel weer anders mee om gaan dus ben benieuwd. Ontpillen kan het idd ook nog heel goed zijn..
Hopen dat dat duidelijkheid gaat brengen indd! laat je ons even weten hoe alles is gegaan bij de HA? maandag ga je dan toch ? Spanje! ja dat weet ik eigenlijk ook niet haha. Good luck!
Als je het echt niet vertrouwd en je echt een gevoel hebt dat je zwanger bent, kun je ook een bloedtest laten doen bij de huisarts. het kan zijn dat je een late eisprong hebt en je hcg nog te laag is voor een positieve test succes! Ik hoop het voor je
Ja, ik ga er niet vanuit want heb niet echt verschijnselen maar misschien dat ze t sowieso nakijken voor de zekerheid! Ik laat jullie wel weten wat ze zeiden maandag. Had liever eerder willen gaan maar dat kon helaas niet. Nu ik de stap heb gezet wil ik ook meteen haha.. Misschien nog niets bijzonders omdat t nu pas de 7e maand is zonder pil..
Je slaat ook geen cyclus over maar dan heb je een zeer late eisprong of misschien zelfs geen eisprong. Dat kan.....
Ja dat heb ik ook gelezen, dat je t niet overslaat maar dat t gewoonweg een lange cyclus is. De ene zegt dat je dan geen eisprong hebt en de ander zegt dat je gewoon nog een eisprong kan hebben en dat kan dus pas veel later in de cyclus gebeuren. Denk dat dit laatste klopt want sommige meiden hier op t forum hadden een lange cyclus en plotseling toch zwanger..! Ik ga maandag naar de dokter dus ik ben benieuwd..!
Hallo ik doe maar even een update. Net weer negatief getest! Ik geloof er nu niet meer in en ben ik bang de ha maar echt te bezoeken. Mijn ochtendurine(ja sorry) is altijd so appelsap kleur. Nou vanochtend was t net sinaasappel limonade heel licht en heel troebel. Ik maak me best zorgen.. Lypu hoe gaat t bij jouw??? Liefs
Oh irritant difrax.. Ik ga ook geen test meer verspillen ook al zeggen ze dat het best kan dat je in een late cyclus ook gewoon nog zwanger kunt raken omdat je een hele late eisprong kan hebben. Maar ik geloof er niet meer in hoor hihi.. Ik ga maandag ochtend dus nr de huisarts. Wanneer ga jij? Waren je cycli hiervoor elke x 35 dagen?
Nee indd meestal zegt huisarts dat je toch nog moet wachten.. ik weet niet zogoed wanneer ik ga.. ja mijn cyclus is altijd 35 dagen soms een dag later of een dag eerder maar nooit teveel ertussen. vorigjaar december heb ik voor t eerst een cyclus overgeslagen maar de oorzaak was opeens zwaar dieeten en sporten. En ik voelde me toen niet zoals nu. maar laten we dergelijke infecties etc. Ook niet vergeten! Kan zoveel zijn?. In ieder geval veel succes maandag ben erg nieuwschierig en wie weet heel goed nieuws, is de verrassing nog groter!
Ja bij mij is het nog steeds hetzelfde, ik heb ook niet meer getest. Ik denk dat ik volgende week nog een keer test en anders wacht ik mijn volgende menstruatie af. Als mijn volgende menstruatie ook niet komt dan ga ik wel weer terug naar de dokter. Het gekke is dat mijn ochtend urine ook toebel was. Dit had ik maar 1 dag. Als je je echt zorgen maakt kan een bezoek aan de dokter geen kwaad.
Oh wat hebben we veel gemeen haha. Nou k ben al een beetje gaan googlen voor onsteking ofso baarmoeder of eierstokken. Maar ik heb 12 sept 2013 nog een antibiotica kuur gehad op vermoeden van blaasontsteking. Ze wilden mijn urine niet nakijken omdat ik 2 jaar terug ook een blaasontsteking had en dat dat nu ook wel zo was. Maar zelfs toen niet troebel. En sinds vanochtend was t troebel bij de andere 2 testen ook niet. Ik heb nu ook al 2 nachten beroerd warm gehad alsof het hartje zomer was. En het was maar 14 graden ofs in de slaapkamer haha en ik ben een echte koukleum! Ja ik wacht ook tot men eerst (verwachtte) menstruatie en dan dokter. Het is gewoon die onzekerheid weetje wel. Wel of niet gaan pff. Zolang ik geen andere rare trekjes krijg.. En dan blijven we maar zolang kletsen hihi. X