Haha ja dat had ik ook, elke keer dacht ik mmm nee ik ga echt nog niet naar de dokter hoor bah. Ik wacht wel, en elke keer als ik symptomen had dacht ik dat ik ongesteld zou worden of dus zwanger. Maar na twee negatieve testen op dag 42 en 48 begon ik dat ook niet meer te geloven . En nu ga ik gewoon, heb nu lang genoeg gewacht vind ik
Hoi, Helaas zit ik op dit moment mezelf gek te maken. Ben vandaag precies twee weken overtijd, we zijn al twee jaar bezig. Vandaag ook bij de huisarts geweest en die zei dat dus eea soort prop kan zitten, het heeft een naam maar weet t ff niet meer. Hierdoor kan dus zijn dat me menstruatie uitblijft en dat t nog wel komt. Ik ben inmiddels vier negatieve testen verder en ik word langzaam aan gek van ellende. Heel veel sterkte xxxx
Ja het is echt vervelend. Ik vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben hihi. Ik denk dat ik morgen nog een laatste test er tegen aan gooi en dan word het weer wachten. Op dit moment hoop ik dat we of allemaal ongesteld worden zodat we weer verder kunnen of allemaal zwanger zijn. Wachten is killing.
Ja dat heb ik ook wel, je leest er best veel over..! Maar t maakt me ook wel weer bang voor PCOS ofzoiets! Ach ja, rustig blijven en geduld! Hoop ook dat we gauw ongesteld worden
Voor de pcos ben ik ook bang! Krijg je die gehele medische molen en dan is t nog onzeker.. Ik heb sinds vanochtend hele tijd tintelende rechterhand en heb al gemasseerd etc t stopt niet heel raar.. @maris1983 een prop. Moet k dat zien als een soort verstopping van de menstruatie en dat t dan opeens loskomt? Wat een eng idee zo. Ik hoop ook dat er wel positieve testen gaan vallen bij iedereen! Zenuwslopend. Liefs
Ja lijkt me ook helemaal niks.. Maar ja op zich is dat t einde nog niet. Je gaat zo van alles in je hoofd halen, het is daarom zo irri dat je geen zekerheid hebt! Die ongesteldheid en zwangerschap hoeft van mij niet a la minute maar ik hoop gewoon dat m'n lichaam goed functioneert zeg maar..!
Dat vind ik nou ook. Dat is toch t belangrijkste aan vrouw zijn! Hier verder niks nieuws. Jij vandaag naar se huiaarts!!? Ben erg benieuwd!! Wens je veel succes!
Ik ben er nog hihi. Hoe gaat het nu met je? Vandaag was mijn verwachte menstruatie dag, en je raad het al... geen druppel nog te bekennen. Mijn laatste ongesteldheid was dus in augustus bah. Als ik binnen een week niet ongesteld word ga ik echt naar de dokter want van 2 menstruaties overslaan word ik wel heel zenuwachtig. Ik zit steeds maar enge verhalen te lezen op internet, daar moet ik ook maar is mee stoppen, ik maak me zelf gek hahah
hey!! Ja hier ook niks gister had k echt krampjes van ongesteld worden maar nee niks.. Volgende week de 31e is mijn sogenoemde nod mja als er dan weer niks komt maak ik me ook zorgen. Ik denk ook steeds aan vreselijke dingen aandoeningen ontstekingen.. mja moet ik me dan niet slechter voelen of pijn hebben? Of is het so geheimzinnig besig dat ik niet langer moet wachte .. pff k ken je gevoel en t is heel vervelend! Maar hopen dat t gauw goed komt. Ik heb meer soiets van, oke ongesteldheid komt u maar. Kom nou! Al helemaal van de baan van een eventuele zwangerschap.. Sterkte! Liefs..
Oops, difrax ik zeg net in een ander topic dat ik hier gereageerd heb als het goed is, maar dat is helemaal niet waar, pff.. het is ook zo uitgebreid allemaal hier Ik ben dus naar de HA geweest maandag en er kwam niets uit.. Pff.. Ze zei meteen heel luchtig dat het heel normaal is die onregelmatige cyclus, mn moeder zei dat trouwens ook. Verder vroeg de HA niets en vroeg niet naar mn voorgaande cycli of wat dan ook. Ik moest in een bekertje plassen zodat ze een test kon doen en die was natuurlijk negatief, dat wist ik zelf ook al maar moest toch even uitgesloten worden. Je weet natuurlijk nooit. Ben over een weekje klaar met werken en dan heb ik een paar maandjes vakantie dus hoop dat dit goede uitwerking heeft op mn cyclus en dat t weer op gang komt.. Dan heb ik meer rust, beter eten en meer beweging. Kijk t dus nog even paar maandjes aan en anders ga ik terug en vraag ik een doorverwijzing naar een gyn..!
Zit trouwens ook het hele net af te speuren naar middeltjes die goede uitwerking hebben op de cyclus. Maar ik weet t niet. Etos zwanger worden, teunisbloem olie, agnus cystus, en dan is er nog een ander homeopatisch iets. Maar de helft daarvan is niet goed voor de vrucht en moet je dus meteen mee stoppen als je zwanger bent. Vind ik ook niks eerlijk gezegd.. Wat jullie? misschien houd ik t gewoon bij mn foliumzuur.
Oke dus ha laat je gewoon de tijd uitzitten dat verwacht ik ook van mijn eigen ha. Ja k heb nu vaak buikpijn dat alles erdoor komt! Me toch eens gaan verdiepen in stress. We zijn nu bezig met een huis en hebben gekocht en dan moet je wachten. In december ga ik trouwen en dan ook nog bezig zijn met kinderen krijgen.. tja misschien moet ik niet zo stresskip zijn haha! Of men cyclus word opeens heel onregelmatig dan zou ik erg balen!!! Hmm die middeltjes heb ik nooit gebruikt en ik zie t dan hier ook af en toe voorbij komen maar eerlijk gezegd heb ik niet de behoefte me te verdiepen in die middelen. in maart was ik ook begonnen met foliumzuurpillen mja elke keer voor niets voelt t dan een beetje en gestopt. Brocolli is een bom van foliumzuur en alle groene groentes volgensmij ook! Dus eigenlijk wil k t daar dan extra uit halen. Geen idee wanneer ik weer zal beginnen met foliumzuur.
Stress zou best kunnen hoor.. Kan bij mij ook het geval zijn maar heb volgende week lekker vakantie dus eens kijken of t dan anders wordt. Foliumzuur is wel belangrijk hoor, verder hoef je ook echt niets in te nemen, alleen als je zelf wilt. Maar ze zeggen dat foliumzuur wel echt een must is als je stopt met de pil. Ook al slik je het een jaar lang, dat maakt niet uit.
Jep, foliumzuur en verder gezond leven. Als je alle voedingsstoffen gewoon binnenkrijgt, hoef je verder geen supplementen. Ook al die oliepillen niet (tarwekiem etc.).
Nou dames. Ik ben vrijwel zeker dat ik ongesteld ben of ga worden. Al de gehele week het gevoel en de krampen. Gisteravond lichtroze.. t heb nog niet volledig doorgezet maar na 3 neg testen en deze zwaardere krampen die ik herken zal t zo wel komen.. nu ronde 8 maar in.. in de hoop dat ik geen onregelmatige cyclus ga behouden en dat t gewoon weer 35 word. Nu ben ik natuurlijk wel weer een week te vroeg als ik mijn 2e cyclus erbij bereken, de 31e pas. Ik zal nog wel met jullie in contact willen blijven hier en ik ben erg benieuwd naar jullie!! Wat er uit gaat komen. Blijf duimen op positest en ik zie komende maand wel weer aan! Liefs!
Ik hoop t voor je! Hoeveel dagen heb je nu gehad? Hier nog steeds niks. Heb net teunisbloem olie gekocht bij een soort natuur medicijnen winkel hier. De verkoopster had ook ervaring met teunisbloem olie en zei dat t wellicht kan helpen de menstruatie weer wat meer regelmaat te geven. Er zit ook omega 3 en 6 in dus das ook goed. Ben benieuwd of het enigszins zal helpen...
Hopenlijk krijg je een posi test! Maarja als je eindelijk ongesteld word kan je ook weer verder met waar je gebleven was. Ik ben nu bijna 60 dagen overtijd . Morgen doe ik me laatste test en als deze negatief is dan bel ik maandag echt de dokter want ik word er een beetje bang van. Straks is er iets mis ofzo, zo lang heb ik nog nooit gehad! Ik blijf met iedereen hier mee duimen voor een positieve test! Die verschrikkelijke cyclus moet nu toch maar is afgelopen zijn!
Vervelend he.. Ik zit nu ook al op de 73 dagen ongeveer! Echt wel vreemd.. De ene zegt: je moet gewoon teruggaan naar de HA en een verwijzing vragen. De ander zegt: Tsja, kan voorkomen, misschien is je hormoon balans nog niet helemaal in orde na de pil stop. Ik weeeeet t gewoon niet!!!!