Wat nu doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yasminah, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminah

Yasminah Lid

3 aug 2011
    14
    0
    0
    ik ben al dik 3 weken overtijd, geen menstruatie te bekennen.
    laatste test vorige week ergens nog steeds negatief, echo gehad is niet duidelijk of ik zwanger ben, Hun hadden me geadviseerd om even langs de huisarts te gaan zodat ik doorverwezen kan worden voor bloed te prikken.
    Dus ik bij vanochtend bij de huisarts geweest en die vind dat ik nog 2 weken moet wachten:(
    Wil wel weer een test halen, maar wil niet er alweer geld aan vergooien, deze maand heb ik al 35 euro aan testen besteed.
    Me moeder vertelde me laatst dat ze toen ze zwanger was steeds negatief testen todat ze een echo kreeg en al 12 weken zwanger bleek te zijn.
    Kan dit misschien erfelijk zijn ofso?
    Bij me vorige 2 zwangerschappen hebben ik ongeveer 2 weken na mijn NOD dag een test gedaan en meteen positief.
    Ik vind dit erg vervelend.

2. Vliegendevis

16 aug 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad vervelend! Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb
    Woon je toevallig in de buurt van rijswijk? Ik heb hier nog wat testen liggen

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Jeetje, vervelend zeg!! Ik hoop ook dat je snel duidelijkheid hebt.
    Maar waarom wil je huisarts nog 2 weken wachten voor je mag bloedprikken?! Je bent al 3 (!!) weken overtijd, hebt al vaak getest en zelfs al een echo gehad, en nog steeds geen duidelijkheid.
    Ik snap niet zo goed waarom hij je nog 2 weken wil laten wachten voor je duidelijkheid krijgt... :S

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik zou een andere huisarts kiezen als ik jou was!
    Ik ben gisteren naar de huisarts gegaan en deze wilde meteen bloed prikken, ook omdat ik veel symptomen heb die kunnen wijzen op een zw en omdat mijn menstruatie uitblijft. De test was negatief (vanmiddag voor gebeld), dus je kan toch gewoon om een bloedtest vragen wanneer je maar wil!
    Ze testen dan ook op toxoplasmose en andere.
    Succes ermee!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hoe lang ben je al gestopt met de pil?

Hier bekend met onregelmatige cyclussen toen we zwanger wilden worden van de eerste. Dit waren mijn cyclussen: 33-27-28-34-62-30-30-85-34-29-71-38-37(zwanger)

Tja, misschien gewoon even afwachten?

6. misa

misa Niet meer actief

Ooh dat is zeker vervelend. Ik zou terug gaan naar de ha en dringend verzoeken om je bloed te laten testen. Bovendien is je dat geadviseerd..!
    En als je weer wilt testen: die van 2 voor 5 euro bij de kruidvat (wit doosje) zijn erg fijn en niet duur!

Deel Deze Pagina