Hoi meiden, Ik heb een vraag... ik ben begin april gestopt en cyclus is nu 37-34-47-? zit nu op dag 17 qua cyclus.. Maar hadden jullie echt kenmerken van pco?zoals acne overbeharing overgewicht?of? bij mij mogen er heus wel wat kilootjes van af...heb wel wat pukkeltjes, vroeger wel erger, en heb zelf een aantal haartjes bij mn navel zitten..en ook wel bij bikinilijn... moet ik dan nu aan pco denken? Ben wel gewoon natuurlijk ongesteld enz geworden... Alvast bedankt voor jullie reactie..
Ik heb PCO maar niet de uiterlijke kenmerken ervan zoals overbeharing of overgewicht etc. Mijn cyclussen waren alleen erg lang, soms 3 a 4 maanden niet ongesteld. Heb je PCO of denk je dat?
dat denk ik..maar ik ben wel gewoon/word ongesteld... of is echt dé kenmerk dat je juist niet ongesteld wordt?
Ik heb ook pco. Ik werd eerst ongesteld, maar ineens bleef menstruatei uit. Na een paar maanden kwam toen de diagnose pco. Ik ben toen behandeld, maar kreeg geen eisprong door chlomid. Ik had ook niet de meeste kenmerken van pco, ,aar ik moet wel zeggen dat ik niet de magerste ben. Na een paar kilo's te zijn afgevallen en wat emotioneel rustiger te worden, minder zorgen, heb ik ineens een eiegn cyclus ondanks de pco. Volgens mij zijn er vele vormen van pco. Maar ik snap niet dat jij denkt dat je pco hebt. Misschien gewoon een onregelmatige cyclus.
Ik ben slank, absoluut geen overgewicht. Maar wel n 'dikke' buik in verhouding tot de rest van mijn lichaam en dat is typisch pco,is gebleken uit onderzoek. Verder heb ik ook geen erge beharing of acne maar wel had ik ineens zichtbare snorhaartjes die je eerder niet zag,moest ze bleken. Verder wel vaker dan eerder wat pukkeltjes,maar niks extreems. Ik werd ook steeds uiteindelijk wel ongesteld,maar kon lang duren. Ook had ik wel eens tussentijds bloedingen. Ik vermodde pco door de extreme vermoeidheid,opgezwollen buik en buikpijn en misselijke vlagen.