Misschien kan iemand mij hier helpen Ik ben vorige week maandag naar mijn gyn geweest om over mijn menstruatie te hebben, omdat ik toen 4 weken overtijd was. Ik heb altijd al een onregelmatig cyclus gehad, maar dit keer voelde ik mij anders. Ik heb 2 testjes gedaan maar allebei waren ze negatief zoals ik het al verwachte en dacht dat mijn kwaaltjes gewoon tussen mijn oren zaten. Ik wilde graag ook straten met een nieuwe behandeling bij de gyn en daarvoor moet je medicaties gebruiken en mag je niet zwanger zijn. Dus dacht oke nu kan ik gewoon beginnen met een behandeling.. Niks aan de hand. Bij mijn afspraak legde ik mijn gyn alles uit en hij wilde gelijk kijken met de echo en op de echo zagen wij 2 zwarte rondjes op de scherm. Ik begreep er niks van en mijn gyn zei voorzichtig dat het op een zwangerschap lijkt. Ik begreep er niks van, maar me gyn wilde voor de zekerheid een zwangerschap test doen in het ziekenhuis. Helaas was die test ook negatief dit begreep hij niet maar hij was zeker dat het een beginnen zwangerschap is. Ik moest bloed laten afnemen en a.s dinsdag terugkomen, alleen ben ik vandaag begonnen met vloeien. Ik ben er helemaal kapot van en sluit nu een zwangerschap helemaal uit, maar wat kon het zijn?? Ik wordt er helemaal onzeker van dit allemaal ben naar ziekenhuis gegaan voor mijn cyclus en dan hoor je dat zwanger bent en nu aan het vloeien pfff Vind het zo jammer dat het weekend is en dat ik niet even kan bellen nu afwachten tot dinsdag. Wat ik mij nu afvraag is,; wat waren die 2 zwarte rondje die waarschijnlijk een zwangerschap waren?? En heb ik nu een miskraam gehad? Was ik wel zwanger? Heeft iemand dit ooit meegemaakt..??
Hi, ik heb t zelf niet meegemaakt maar ik wil je veel sterkte wensen. Die onzekerheid is niet fijn! Zou t misschien kunnen zijn dat t vroeg mis is gegaan? Ik hoop dat je gauw met je gyn kunt overleggen! X
Dankjewel voor je reactie! Ik denk ook dat het mis is gegaan ben vanochtend hevig gaan bloede en weet zeker dat het een miskraam is. Ook al is een zwangerschap nooit bevestig het is veel te veel bloed menstruatie. Vreselijk dit om weer mee te maken want dit is dan nummer 4... Morgen even de gyn bellen en kijken wat die zegt.
Na een beetje snuffelen op het web kom ik verhalen tegen ''hematoom'' weet iemand hier meer over of heeft iemand dit meegemaakt? En hoe weet je of het een mk is of een hematoom... Het wachten maak mij een beetje gek en blijf rond snuffelen op het web.
Hoi Mina1504 Wat vervelend dat je in die onzekerheid zit en dat niemand echt met zekerheid iets kan bevestigen!! Als ze je bloed prikken kunnen ze wel terug zien of je zwanger bent (geweest)... Met de uitslag kun je misschien weer wat meer.