Pffff spannend hoor ik moet pas Aan het einde van de dag. Ik krijg deze echo omdat ik mijn eerste zwangerschap met 24 weken af heb moeten breken. De zenuwen zijn flink aanwezig maar wil ook wel erg graag ons kindje zien de laatste keer was met 12 weken voor de nekplooi. En ze kunnen niet alles zien met 16 weken zoals het hartje is nog erg klein. Maar ik krijg dan met 20 weken een guo Nou als ik wat weet laat ik het horen
Heel erg spannend. Met name na een ervaring met afbreking. Succes en geniet ervan als ze geconstateerd hebben dat alles er goed uit ziet. Wij krijgen mocht het ooit weer een keer lukken om die termijn te halen ook bij 13 en 16 weken al een extra uitgebreide echo en vervolgens ook bij 20 weken een GUO.
Succes! Wij hadden met 15 weken de geslachtsbepaling en de echoscopiste die de pretecho maakte, doet normaal ook de 20 weken echo. Toen kregen we ook al het eea te horen over het hartje, maag en darmen! Scheelt een hoop om daar alvast wat over te horen!!
Succes! Ik heb met 14 weken al een wat uitgebreidere echo gehad, zo ging ik toch met een lekker gevoel naar de 20 weken echo, al is die natuurlijk nog een stuk uitgebreider en was ik alsnog een beetje zenuwachtig.
Nou ze heeft echt de tijd genomen super uitbreid gekeken. En alles was tot nu toe helemaal in orde. Op het einde vroeg ze of we wilde weten wat het ging worden toen keek ze nog heel even snel en toen zei ze het is wat ik de hele echo al dacht dit was even ter bevestiging Natuurlijk is hetbelangrijkste dat alles oké is. Maar is een geslacht betrouwbaar met 16 weken?
Wat fijn dat alles tot nu toe goed is! De meeste hier in de omgeving doen een geslachtsecho al tussen de 14 en 15 weken en tot nu toe klopt het bij hun allemaal! Ik heb hem zelf met 16 weken gehad en ook bij mij klopte het. Denk dat het met 16 weken wel al betrouwbaar is.