Hoi Hoi Allemaal Ik heb een vraagje vanmorgen met ochtendurine een Wondfo zwangerschapstest gedaan en er is een streepje te zien niet echt op de foto te krijgen, toen ben ik op internet gaan lezen over deze testen en zeggen ze dat ze minder gevoelig zouden moeten zijn dan de kruidvat 2v5 testen ik had mijn ochtendurine nog in de badkamer staan van vanmorge 8.30 en deed net de kruidvat 2v5 test en die is wit ook met nieuwe urine nog een wonfo test gedaan en op die test is echt een tuuuuuur lijntje te zien (deze is ook nog niet helemaal opgedroogd) Zit nu op 9 dpo heeft iemand ervaring met de wondfo testen geven ze vaker vals negatief ???
Krijg het echt heel moeilijk op de foto het streepje is even breed en ook paars Bekijk bijlage 290565 Bekijk bijlage 290566
Ik zie inderdaad wel een heeeel licht streepje..spannend zeg! Ik hoop voor je dat dot een goed teken is.
Kijk nu net op de kruidvat 2v5 en zie daarop nu ook een heeeeel licht streepje maar zag het wel pas na opdrogen dus buiten de 5 min... Normaal blijven die testen wel altijd wil bij mij
het was ook de bedoeling maar niet verwacht dat het zo snel weer raak mocht zijn aangezien het de vorige keer 11 rondes geduurd heeft
Ik heb ook die Wondfo zwangerschapstesten (gekregen in combinatie bij ovulatietesten) en na mijn menstruatie gedaan om te zien hoe hij er niet-zwanger uitzag, omowit was hij. Ik zie bij jou een heel licht streep, dus ik denk wel dat hij voor dit moment positief is. Je zit echter nog ruim voor NOD, dus dan heb je risico dat je alsnog ongesteld ga worden. Voor nu dus een voorzichtige felicitatie.