Wat nu nog doen...wanhoop nabij

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lumiere, 12 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn oudste heeft als baby kinkhoest gehad. Daar ben ik ook verschillende keren mee naar de HA geweest en steeds met wat anders weggestuurd waarvan ik dacht: nee, dat is het gewoon niet!
    Toen uiteindelijk aangegeven dat ik naar een kinderarts wilde, verwijzing gekregen, die heeft bloed laten prikken om het e.e.a. uit te sluiten en toen bleek hij dus een atypische vorm van kinkhoest te hebben, waardoor het niet herkend werd door de HA, hij hoestte bijv. niet tot braken toe en alleen in de nacht. Omdat het toen al een paar maanden bezig was kon ze hem er niets meer voor geven want dat kan alleen in de acute fase.

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Op de kamer van zijn zus liep het water gewoon naar binnen, dus die hebben we op een andere kamer gelegd. Daar zagen we als eerste de schimmelvorming. Luchtvochtigheid was ook erg hoog. De eerste schimmelvorming is wit en zie je dus niet zo snel.

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn dochter heeft ook enorm veel liggen hoesten s nachts. Ze deden het steeds af met verkoudheid. Ik wist zeker dat het hooikoorts was. Gingen ze niet op in. Op een nacht weer zo erg ben ik ook naar de hap gegaan. Arts zei meteen dat is hooikoorts. Desloratadine drank gekregen. Iedere avond gegeven en na een week was het hoest over.

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Op een ander forum waar ik kom stond een soortgelijk verhaal als die van jou. Daar riepen mensen om eens zuivel te gaan mijden. Na een aantal andere opties te hebben geprobeerd besloot ze het te proberen met heel veel succes. Geen idee of je daar wat aan hebt, maar wilde het toch noemen voor je :) ik zou persoonlijk wel op die doorverwijzing pushen in dit geval...

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Het blijft erg schommelen...nu een paar weken wat rustiger geweest en gi en vannacht weer meer hoesten. Zuivel is voor aug 2016 nooit een probleem geweest, drinkt al flesmelk vanaf dat hij 3 dagen oud was. Hij drinkt 2 bekers halfvolle melk per dag en soms een danoontje.

Deel Deze Pagina