One night stand? Hebben jullie dat veel gedaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hallo dames,

Dit is een topic over seks, maar ik wil geen details :D, ik vroeg me gewoon af of het zo normaal is van elk weekend een one night stand te hebben? De laatste tijd hoor ik van mijn mannelijke en vrouwelijke vrienden dat ze elk weekend met een ander het bed in duiken, zonder bescherming.

Ikzelf heb dat nog nooit gedaan en ik kan me het gewoon niet voorstellen, je kent die persoon niet eens, hoe zit dat met jullie??

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh nee, nu helemaal niet natuurlijk! Maar voorheen ook niet... Ik wil iemand toch wel kennen voordat ik zulke intieme handelingen uit voer hahaha en zeker wel bescherming!

3. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb dat ook nog nooit gedaan. Dat is niks voor mij!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat heb ik nog nooit gedaan. Daar ben ik heel blij om...
    Ik snap niet dat mensen zoiets doen. Ze geven zich keer op keer weer aan een man weg. Onbegrijpelijk...

5. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik snap dat dus ook totaal niet, een meisje dat ik ken wordt dan verliefd en de man zelf laat hem niet meer horen. Jeetje zeg.

6. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Nee nog nooit!
    Vind het sowieso al vies als je elkaar fftjes kent en hup zo het bed in duikt en dan ook nog zonder bescherming...

Een buurmeisje van mij ( 17 jaar ) heeft volgens mij elke nacht een andere jongen... ieuw. hoe afgelikt kan je je voelen.

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Nooit gedaan en ook geen interesse in.

8. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ik heb er zelf in mijn vrijgezellige jaren wel een paar gehad maar altijd beschermd.
    Nooit spijt van gehad:)

9. Tennes

Tennes Niet meer actief

Nog nooit gedaan!

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb tijdens mijn vorige relatie (tja fout weet het) wel een One night stand gehad. erg spannend maar weet nog enkel hoe hij er uit zag maar zijn naam ben ik echt vergeten.
    was een super ervaring en ben hem daarna nog wel is tegen gekomen terwijl ik met mijn toen vriendje arm in arm liep. hij moest enkel lachen, gaf een knipoog enliep gelukkig door :)
    wel beschermt natuurlijk en mijn relatie toen was toch al kantje boord. moest het enkel nog uitmaken maar vond dat zielig. tja pubergedrag

daarna huidige vriend leren kennen en al ruim 8 jaar gelukkig samen. was ook voor een dagje bedoelt maar we vonden elkaar zo leuk dat we bleven plakken en nu al 8 jaar gelukkig samen

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

2 keer gedaan, maar geen succes.
    wel 2 x een soort van sex-buddy gehad, toch wat fijner om gewoon dezelfde te hebben haha. 1tje daarvan zelfs jaren, iets op terug te vallen tussen de relaties door ;) was ook gewoon een maatje, spraken ook vaak genoeg af om iets anders te doen dan sex.

altijd beschermd, en is jaren geleden.

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nooit, niet mijn soort ding.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jep de bedoeling was van bijde kanten One night stand.

Maar zit er nu 11 jaar later nog mee. Zo kan een One night ook aflopen haha.:D Had dus nooit verwacht dat we daarna nog verder zouden gaan hij dus ook niet. Na een feestje bijde teut. Hij zegt ben je vrij ik zeg jaaa. Hij zegt woond er iemand bij je in huis ik zeg nee. Ja me kat toen. Hij zeg mag ik met je mee ik zeg ja. Van het een kwam het ander. Dag er na weg. Zagen elkaar weer op het werk weer mee gegaan en zo is het dus als nog een vaste relatie geworden. NOOIT gedacht.:D

14. Female

Female Niet meer actief

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    1x nooit weer!

Had wel een sex buddy :D..
    Hele goede vriend van me was dat hahaha..
    Hebben wat lol beleefd :)

16. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nooit.

Heb ook nog nooit een andere bedpartner dan mijn vriend gehad en hij ook niet.

17. mroos

mroos Niet meer actief

Heb alleen met mijn man het bed gedeeld, dus nee;)
    Ik vind dat soort dingen ook altijd moeilijk voor te stellen maar hoor van mijn vriendinnen altijd de bijzonderste verhalen.
    k heb dan wel weer met 101 mensen gezoend, maar dat was meer mijn ding ofzo.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

in mijn vrijgezellige tijd wel maar meestal wel met jongens die ik wel kende.en altijd veilig

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het 2 keer gedaan.

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ook hahaha

Deel Deze Pagina