Welke autoverzekering hebben jullie en hoeveel zijn jullie daar ongeveer voor kwijt? Ik weet dat het afhankelijk is van de extra dingen zoals inzittendenverzekering en no claim beschermer etc., maar ben toch benieuwd. Zijn er mensen die ervaring hebben met Inshared???
Ik heb een allrisk bij Netpolis. Geen idee eigelijk wat er bij zit. Had er geen verstand van en dacht: neem wel het beste pakket, zit ik altijd goed. Later hoorde ik natuurlijk dat ik met mn auto (bj 1996) nooit een allrisk had moeten afsluiten, dat dat zonde is en als er iets met me auto is ik beter een andere kan kopen. Maar ja wat weet ik nou van auto's en verzekeringen????? Betaal overigens 70 euro per maand.
Ik ga die van mij dit weekend van Ohra overzetten naar Inshared. Van WA naar WA Allrisk en dan ben ik nog 24 euro goedkoper uit.....
ik zit bij inshared sinds ik een andere auto heb, ik heb een suzuki alto van 2009 ben all risk verzekerd en dat kost 15,00 in de maand ik heb wel het eerste jaar 10% korting via de ns als je een abbo hebt bij de ns krijg je dat staat allemaal op de site bij inshared wordt wel alles via internet en mail geregeld dus elke maand krijg je een email met een factuur van die maand bij mij wordt het automatisch afgeschreven verder ben ik tevreden over inshared maar ik heb ze ook nog niet nodig gehad voor schade of andere dingen dus hoe ze daar mee omgaan weet ik niet succes met kiezen
Schrijf je auto even over aan een bekende en laat die hem weer naar jou overschrijven (kost niet veel) en dan kun je een andere verzekering nemen en hoef je geen jaar te wachten
Allsecur all risk met inzittendeverzekering en no clam verzekering er bij. Hadden een BMW 320cd met een navigatiesysteem er in. Betaalde het eerste jaar met 0 schade vrije jaren minder dan mijn vriend met 2 schade vrije jaren bij Unive, dus zijn mede daarom over gestapt. Ik betaalde toen 94 euro en hij betaalde bij Unive 120 euro. We hebben inmiddels een andere auto (BMW 325i 2005) gekocht hij is nieuwer maar betaal wel minder omdat ik een schade vrij jaar heb en omdat je klant bij hun ben krijg ik daarom ook nog weer korting. Betaal nu 82 euro. Alles gaat via internet, telefoon en mail. En het is ieder moment op te zeggen. Maar het hangt dus puur van je auto af. Hoe duur je auto was, welk bouwjaar en of je opties hebt die je mee wilt verzekeren.