Wat nu? T is niet meer te verbergen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door awvd, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    En wéér krijg ik de foto niet rechtop zucht

2. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Bij mn tweede was het vanaf 6 weken absoluut niet meer te missen, maar heb ik het toch "verborgen". Zolang je zichtbaar (overdreven) wijde, verbergende kleding draagt halen de meeste mensen het wel uit hun hoofd om ernaar te vragen is mijn ervaring. Zelfs als ze het eigenlijk al gewoon kunnen zien, laat je kledingkeuze duidelijk zien dat je geen behoefte hebt om het al te delen. Een grote sjaal half voor je buik hangen deed hier ook wonderen. Mocht iemand er toch naar vragen dan zou ik gewoon keihard "nee" zeggen. Als je zo dom en lomp bent om het te vragen, verdien je gewoon een kulantwoord ;).

Als je echt alleen maar strakke kleding draagt heb je gewoon een probleem, haha :p. Met strakke kleding en een duidelijke buik lijkt het alsof je wilt zeggen dat de hele wereld het mag weten. Ik denk dat de kans dan ook redelijk groot gaat zijn, dan niet al te subtiele figuren je ernaar gaan vragen. Toch maar even een paar goedkope wijde truien of blouses aanschaffen dus!

3. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Vanochtend de ultieme test voor mezelf maar eens gedaan, met een iets wat wijdere shirtje naar mn favoriete kleding winkel geweest waar ze me ook goed kennen.
    Gelukkig zei niemand iets.. missie geslaagd! Haha:D thuis ben ik natuurlijk al apetrots op mn "mooie"opgezette (darmen) buikje.. haha..

4. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Mijn beginnende mini buik:p

Bijgevoegde bestanden:

5. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL

Wij zijn dan ongeveer gelijke ver, ik ben zelf ook ruim 4 week. T is toch wat, en dan nu al die buiken.. :p

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wow Muisjes dat is inderdaad al een flinke buik. Je ziet dat de buik ook hoog begint, het zijn echt je darmen :)

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Awvd,
    Ik ben even ver zwanger van de tweede en heb al net zon buik! Ik zoek ook manieren het nog te verbergen want is nu met ruim 5,5 weken nog veel te vroeg

Deel Deze Pagina