wat nu te doen??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door HopeForLuck, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit een beetje in onzekerheid, 17 oktober ben ik voor het laatst ongesteld geworden. nu was ik als het goed is op 31 oktober het meest vruchtbaarst. mijn vriend en ik heb dat weekend op 29,30,31, en 1 noverber geklust.
    mijn innesteling als die is geweest zou 3 november zijn. sinds die donderdag ochtend werd ik wakker met een extreme pijn in mijn onderrug alsof iemand aan mijn spieren in mijn rug liep te trekken deze pijn heeft tot aan zondag aangehouden. maandag ochtend 7 november werd ik wakker met helemaal geen pijn meer.

in het weekend van 4november tot en met 6 november werd ik op een avond terwijl mijn vriend en ik tv aan het kijken waren plots heel misselijk mijn maag begon te draaien maar het hield ook zo weer op dit tot drie keer aan toe. de week die daarop volgende steeds extreme pijnen onder in de buik, hier voor naar de dokter geweest maar kon niks vinden, geen blaasontsteking of iets met de darmen.

ik moest afgelopen zondag ongesteld worden maar ben het nu nog steeds niet geworden, de klachten zijn in tussen erg verminderd en voel nu alleen nog een soort druk in het midden van me buik kan ook niet op me buik liggen want doet pijn. ik heb maandag avond getest en vandaag en allebei negatief....

ben in augustus gestopt met de pil en ben hierna netjes 2 keer ongesteld geworden met een cyclus van 28 dagen. en heb bij de vorige 2 keren niks gevoelt van ongesteldheidsklachten of ontpillingsverschijnselen

kan ik mischien zwanger zijn...??

sorry voor me lange verhaal....

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoihoi,

je zou al wel erg vroeg last hebben van deze specifieke zwangerschapsklacthen als je zwanger bent. De klachten van een innestelling zijn vaak pas rond de tijd dat je ongesteld moet worden. Iedere vrouw reageert anders op zwangerschapshormonen, dus het kan hoor, maar het is wel vroeg. Wat het dan wel precies is, durf ik je ook niet te zeggen. Dat je 2 keer een cyclus van 28 dagen hebt gehad na het stoppen met de pil is heel mooi, maar het kan in het eerste half jaar toch nog wel eens verschillen. Ik denk dat ik het echt even af zou wachten. Na het weekend moet je eigenlijk wel meer weten en als je zwanger bent een positieve test hebben. Anders is je lichaam waarschijnlijk even uit zijn doen en zal je menstruatie vast komen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina