Nierbekken ontsteking of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sonata, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonata

Sonata Nieuw lid

15 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Sonata, 15 nov 2011
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
    Hallo,

Ik zit met het volgende mijn vrouw heeft een blaasontsteking.
    Ben al bij de verloskundige geweest maar die zegt dat het niks ernstigs is. Maar mijn vrouw die kan niet slapen van de pijn, ze blijft haar medicatie overgeven en ze heeft koorts. Ze zegt dat haar nieren pijn doen en ze heeft moeite met ademhalen. Ze kan haar eten niet eens binnenhouden. Ze heeft pijn in haar zijkanten van haar achter rug. Ademhalen doet pijn, Ze heeft dit sinds zondag avond. Wat moet ik doen. Ik heb haar 2 paracetamol gegeven en ze ligt nu te slapen. Plassen doet geen pijn zegt ze, maar ze moet wel vaak naar de wc

Heeft iemand AUB advies, ze is 18 weken zwanger.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Mijn advies is: verloskundige bellen en situatie uitleggen, precies zoals je het mijn nu verteld. Ik vind dit zeker een indicatie om het goed te laten onderzoeken!

Imke

3. Sonata

Sonata Nieuw lid

15 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb 2x gebelt. En rond een uur of 4 langs de verloskundige geweest. Maar ze zeggen dat het niks is. Omdat ze geen pijn heeft bij het plassen. Met de baby was alles goed. Ze hebben haar bloed afgenomen en haar urine voor de kweek. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ze iets kunnen bevestigen over haar urine. Ze heeft een kuur gekregen maar alle 3x over gegeven bij het innemen. Ben echt radeloos maak me veel zorgen. Ik zal even de spoedarts bellen even kijken wat die te zeggen heeft, als je advies hebt hoor ik het graag. Weet niet of ik beter tot morgen moet wachten om voor de uitslag te bellen als die er is of al weer langs de dokter gaan.

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Als ze de medicijnen uit spuugt moet je echt bellen!

Je hoeft als zwangere geen pijn te hebben bij het plassen!!!

Imke

5. Sonata

Sonata Nieuw lid

15 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze heeft vanmorgen zet pillen gekregen, moest van de spoedarts wachten. Overgeven is wat minder nu maar nog steeds pijn. Morgen is de uitslag van de kweek er. Dan hoor ik wat het is. Hopelijk niks ernstig. Vind het allemaal zo naar dat ik maar móet wachten en wachten. Volgens mij slaat de kuur niet eens aan. Denk toch dat ze morgen naar de ziekenhuis móet. Dan kunnen ze in ieder geval een antibiotica vinden die haar lichaam accepteert. Kan niks doen dan hopeloos afwachten.

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Vervelend allemaal voor jullie. Die zetpillen zorgen er inderdaad voor dat ze zich minder misselijk voelt. Hopelijk komt er iets uit die kweek; klinkt een beetje raar, maar dan heb je wel een oorzaak en kunnen ze er hopelijk iets tegen gaan doen. Sterkte.

Groetjes Brigitte

7. Sonata

Sonata Nieuw lid

15 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat nu iets beter uitslag was binnen de antibiotica die ze had gekregen waren de juiste. Ze heeft moeite met eten ze heeft geen zin om iets te eten maar ik blijf haar pushen. Vanmorgen broodje gehad met een banaan en een manderijn iets later op de dag. Zal zo kijken als er iets is waar door ze zin heeft wat te eten

8. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Je zorgt in ieder geval heel goed voor haar, meer kun je niet doen. En het is voor haar sowieso vervelend om zich zo te voelen, dus jouw steun zal ze goed kunnen gebruiken.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina