Wij hebben alle foto's van de kinderen van baby's af aan op cd's gezet. Altijd lagen die cd's hier in de kast en ineens zijn ze weg. Heb het hele huis al op de kop gehad, heb vanmiddag de hele zolder uitgemest maar ze zijn echt nergens. Voel me echt zo rot, ben gewoon alles kwijt van me 3 kinderen van de babytijd tot vorig jaar......Foto's van de tijd die je nooit meer over kan doen
kan me goed voorstellen dat je hier verdrietig over bent! maar het kan toch niet zomaar weg zijn? ik hoop voor je dat het op korte termijn weer bovenwater komt!
Wat erg meid. Maar je man heeft ze niet weggegooid per ongeluk? Zo niet dan kunnen ze toch niet zomar weg zijn zal je denken? Ik herken het helaas. Hier alleen door een crash op de computer een aantal maanden van de meiden kwijt was al bezig alles op schijf te zetten maar had nog niet alles. Ben ik ook erg verdrietig over. Hoop dat ze toch nog boven komen
Me man weet er niks van, de kinderen konden er nooit bij. En we hebben het hele huis over de kop gehad, moest alleen de zolder nog doen en die heb ik vanmiddag gedaan. Ik heb alle dozen en zakken op de kop gehaald leeg gehaald maar ze zijn echt nergens te bekennen
Mijn computer was ook stuk maar de computer man heeft gelukkig de foto's nog wel van de computer kunnen afhalen. Maar goed dat waren de foto's van afgelopen tijd. Van de baby tijd tot ergens vorig jaar is alles weg!
aaahhh, wat kl*te zeg. onze foto's zijn gestolen, (had ze nog niet overgezet, o.a. eerste verjaardag ect).....echt zooooooo rot. snap dat je verdrietig bent.
Das niet leuk nee...maar ze kunnen idd niet zomaar weg zijn... Ik hoop voor je dat je straks nog iets te binnen schiet,waar ze kunnen zijn gebleven. Als ik iets kwijt ben dan is het bij mij vaak een kwestie van heeeeel diep nadenken ipv zoeken en alles op zn kop zetten want dan vind ik het toch nooit.
Liggen ze niet bij iemand anders die de foto's wilde kopieeren? Bij opa en oma ofzo? Ze kunnen natuurlijk niet zomaar weg zijn! Misschien bij andere foto's? Bij fotoboeken...
Ze lagen hier altijd in de kast. Ik heb de kast al tig keren over de kop gehaald, loop al dagen te malen of ik ze niet ergens anders heb opgeborgen als ze niet op zolder liggen. Daar liggen ze dus ook echt niet dus ze zijn foetsie........Ik heb alle hoeken in het huis al doorzocht ik weet het niet meer.....
Nee helaas niet heb ik al gevraagd. Ik besef me net dat het niet alleen de fotos van de kinderen zijn, maar ook foto's van de bruiloft en van toen ik klein was en de dingen die we samen hebben gedaan voor de kinderen er waren. Op zich nog niet zo erg maar die baby foto's en van de jaren erna wil ik wel heeeeeeeeeeeel graag weer hebben!
Wat raar dat de cd's ineens verdwenen zijn! Je zou zeggen dat kan toch niet? Heeft niet 1 van je kinderen de cd's gepakt en ergens verstopt? Mijn zoon is daar nogal dol op nl
Nee ze konden er nooit bij, ik had ze met zin altijd verstopt en heel hoog in de kast gelegd dus zij wisten er niet van...... Ik snap er zelf ook niks van, ze lagen hier altijd en ineens zijn ze nergens meer.
Wat frustrerend zeg. Dit zou me ook bezighouden. Kan er niet tegen als ik iets kwijt ben, helemaal niet als het zo waardevol is. Ik hoop dat je ze toch nog ergens tegenkomt. Was ook een keer. Ik was mijn portomennee kwijt. Overal gezocht, kon hem nergens vinden. Zag ik hem later opeens liggen achter de bank bij de kachel terwijl ik zeker wist dat ik daar gezocht had, heel vaag. Hoop dat je ze toch ergens vind
Liggen ze niet achter de kast? Dat ze erachter gegleden zijn door dat iemand zich er tegen aan stootte? Vind het heel naar voor je!
misschien kan een familielid voor je zoeken? zelf zou je geneigd zijn om er overheen te kijken. balen voor je
Heb je de laatste tijd grof vuil weggegooid/rommelmarkt gehad? Liggen ze niet bovenop een kast of in de kluis? Bij familie? Sokkenla, auto? Stel je vind ze weer; Direct overal een back up van maken Noem mij maar een neuroot, maar ik zie dit soort topics helaas vrijwel elke week voorbij komen, daarom heb ik alles (alle foto's,films,etc) op 4 laptops/pc's staan, 3 harde schrijven, op dvd, en bij m'n ouders, zodat ik weet dat als er iets crashed/kwijt raakt ik het 7 dubbel heb ofzo Ik hoop echt dat je het weer vind