Wat nu te gaan doen? (eigen tijd)

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyBergen, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik vind het erg leuk om te naaien. Kleren voor m'n dochter, soms voor mezelf, knuffels.... Ik heb 1 keer per weken les.

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hier ook een aantal jaren geleden mijn paardje moeten verkopen door omstandigheden.

Een paar jaar geleden weer opgepakt als bijrijder. Jong paardje (ijslander) erg lief/leuk dier! De eigenaar was meer een abiteuse recreatie ruiter dus weinig tegenstrijdige opvattingen enz... Het maakte niet uit hoe vaak ik ging ( meestal 1 a 2 x per week) lekker de bossen in en daar het paardje ook doorrijden zeg maar.

Helaas is ze vorig jaar overleden aan een ernstige koliek en écht... dit was een top adresje voor mij.
    Het soort eigenaars ligt denk ik ook aan het soort paard? Ik bedoel... een recreatiepaard-eigenaar zal andere opvattingen en eisen hebben als een goed getraind paard.

Zo maar een tip omdat ik weet dat die paarden virus nóóit zal verdwijnen ;)

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    als ik wil rijden heeft mijn beste vriendin nog een western-fjord waar ik alles mee mag,maar die staat 24/7 met die van mij en als hij straks weg is , lijkt mij dat te pijnlijk
    niks doen is geen optie, ik ben een adhd'er en heb dit heel goed onder controle zolang ik maar dingen en doelen voor mijzelf heb.

iemand hier toevallig ervaring met toernooi bowlen? dat lijkt me wel wat namelijk.......maar dan niet in teamverband maar dus single....

Deel Deze Pagina