Welke wrapper/ zak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Eriva, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke wrapper?

1. Koeka voetenzak

2. Lodger wrapper

3. Snoozebaby wrapper

4. Anders?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik ben me aan het oriënteren voor een wrapper/ voetenzak o.i.d. Die van Koeka vind ik erg mooi, maar eigenlijk te duur. Ik wil hem gaan gebruiken voor in de maxi cosi en de wagenbak. Welke hebben jullie/ raden jullie aan?

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik heb er een van Koeka, was inderdaad erg duur, maar ben er nog steeds heel blij mee. Vind hem zo mooi! We gebruiken hem ook in de kinderwagenbak trouwens.
    Misschien even op mp kijken?

3. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik heb een lodger wrapper voor in de kinderwagen, en een maxi cosi voetenzak voor in de maxi cosi. Heel tevreden over beiden!!

4. soeee

soeee Niet meer actief

Een Wallaboo! Heerlijk en multifunctioneel :)

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb een red castle babynomade, geweldig ding! Mijn kleine man schopt alles van zich af, hier kunnen mooi zijn benen makkelijk in en blijven ze erin ;)

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik vind de snoozebaby super mooi, heb zelf twee lodger wrappers en een andere voor in de maxicosi, daar is de lodger wapper die ik heb niet voor gemaakt

7. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Ik heb er een van de babydump (eigen merk). Vind deze erg fijn en was goedkoop. Vond de koeka zelf mooier, maar te duur.

8. Eriva

Eriva Niet meer actief

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik lees dat er dus ook nog wel wat andere opties zijn... ik wacht nog even op meer reacties.

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb gisteren net een lodger wrapper original besteld.
    Deze leek mij het fijnste... maar kan er nog weinig over zeggen aangezien baby er nog niet is en de wrapper ook niet...

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    In de wagenbak heb ik een Lodger wrapper, in de maxi cosi een Wallaboo voetenzak, allebei fantastische producten.

11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    +1
    deze hadden wij ook!heerlijk zacht en lekker warm!!

12. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een lodger bunker voor in de buggy van de wandelwagen. Daar zit ze nog steeds in, heerlijk! In de wagenbak had ik niks, alleen een lakentje/dekentje. Maar het was toen voorjaar/zomer.

13. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ik had in de maxi cosi een koeka voetenzak en gebruikte deze bij kou ook in wandelwagenbak. Duur maar ideaal! Ik hoefde dr mooit n jasje aan te doen in maxi cosi en dat vond ik erg makkelijk.
    Mss staan er op mp nog voor n redelijke prijs

Ik heb nu in de wandelwagen n lodger bunker ook erg fijn

14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik vond alle merk-wrappers veel te duur voor de lengte waarvan we er gebruik van gingen maken….
    dus ik heb nu de omslagdoek van de Hema, die kan ook in de maxi cosi. En mijn schoonmoeder heeft zelf een snoozebaby-achtige doek nagemaakt, ook erg gaaf gelukt.

15. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Welke maand ben je uitgerekend?

Ik had ook de wikkeldeken van de HEMA! Ideaal ding, en nog betaalbaar met 15 euro. Hij zat van geboorte (juni) t/m oktober standaard in de maxi cosi, geen gepruts met jasjes, dichtvouwen - klaar. In de kinderwagen lakentje+dekentje.
    In oktober heb ik de wikkeldeken omgeruild voor de warme voetenzak van Maxi cosi. En in de kinderwagenbak nu een dik vestje + lakentje en dekentje. Zou het zelf niet fijn vinden om die wikkeldeken heen en weer te slepen van maxi cosi naar kinderwagen naar box. Overal eigen dekentje wel zo makkelijk.

16. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ik heb een wikkeldeken van koeka ( vond hem echt te mooi) een wrapper van lodger altijd makkelijk
    en een voetenzak van koeka voor in de maxi cosi en voor in de wagenbak!

Deel Deze Pagina