Wat nu te kopen voor juni?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fleetwood, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Nee stond er nog niet bij pluus ;)

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik heb nu een aantal pakjes maat 50 en 56, wel allemaal lange mouw en lange broek. Ga ervan uit dat een baby in het begin toch wel lange mouwen aan heeft.
    Mocht het mooi weer zijn en je kindje alleen een rompertje aan hebben dan zal dit nog niet de hele dag zijn verwacht ik;) Dus heb je als nog lange mouw voor ochtend en avond/nacht nodig.
    Ik heb wel een aantal rompers zonder mouw en met korte mouw.
    Evt. als het warmer is kan je ook nog een rompertje met korte mouw en evt. een broekje hierbij aan doen.
    Verder weten wij het geslacht niet, dus mocht het mooi weer zijn, dan kan ik mooi aan de kraamvisite zomerkleertjes vragen in kleine maatjes.
    Maar ik ben het wel met jullie eens dat het een beetje zoeken is allemaal. Dus ik heb idd ook maar van alles wat, zit je vast wel goed :)
    En idd geen jasje, maar een vestje voor buiten.
    In de maxi cosi doe ik denk ik gewoon een dekentje of evt. een dunne omslagdoek.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Zowel lange mouw rompers als korte mouw. En een paar shirts met korte mouw. Die kan je altijd over een romper lange mouw doen. Mijn oudste is in een zeer warme april geboren. Iedereen liep in tshirt maar mijn dametje lag met lange mouw, 2 kruiken en een dikke deken in dr bedje.
    Mn jongste is augustus geboren en heeft ook niet echt zomerdingen aan gehad. Maar een paar dagen.
    Slaapzakken en pyama's gebruik je bij die kleintjes vaak nog niet. Gewoon dekentje en lakentje. Kan je de kleine bij warm weer ook alleen onder een lakentje leggen. Kleintjes laat je meestal de eerste tijd in hun kleertjes slapen.

Deel Deze Pagina