me meisje heeft het gillen uitgevonden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    oei meiden, britt heeft ontdekt dat ze kan gillen en doet dit nou
    de hele dag ongeveer....al 3 dagen lang.
    Ze vind het erg leuk denk ik maarja der mama niet, het is zo hard en schel :( Word dit wel weer minder als ze wat nieuws ontdekt?
    ze doet het echt uit vrolijkheid.....

    groetjes
     
  2. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    haha, ja fijn he?!
    Nu gaat ze haar stembanden uittesten jantina.
    Komt me heel bekend voor, nu ze weet dat ze die kan gebruiken, zal ze het de eerstvolgende tijd zeker gaan uittesten.

    Ons zoontje begon ook ongeveer die tijd ermee, en nu nog hoor. Vooral uit enthousiasme nu, en als hij iets wilt aangeven (poepbroek,honger etc)
    Ik vind het soms wel grappig, maar af en toe doet hij het zo hard, dat ik serieus piepende oren heb!
     
  3. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Tim hier deed dat ook en vooral als we in de supermarkt waren want daar galmt het dan nog zo lekker lang na!
     
  4. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Haha..komt me erg bekend voor. Hier was het hetzelfde. Moest er wel om lachen hoor, maar ze bleef de hele dag door bijna gillen. Ze had er zelf ook erg veel lol om. Dat koppie....wel leuk om te zien hoor!
     
  5. twijfelaartje

    twijfelaartje Actief lid

    6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik zie dat onze kids even oud zijn! En mijn zoon dooet het nu ook sinds een paar dagen!
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan had ook een periode dat hij veel aan het gillen was en dat ik af en toe bijna doof werd van hem. Nu is hij meer bezig met piepjes en jankjes. In het begin schrok ik me wezenloos als hij zo lag te piepen, het klinkt alsof hij pijn heeft, maar inmiddels weet ik dat hij gewoon geluidjes oefent. Want telkens als ik naar hem toe ga als hij ligt te piepen krijg ik een grote glimlach.

    Leuk he, uitproberen wat je allemaal kunt doen met je stem ;)

    Groetjes, Wendy
     
  7. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn meisje gilt al vanaf het moment dat ze voor het eerst op mijn buik werd gelegd.. Soms gilt en krijst ze zo hard dat ze helemaal rood aanloopt en buiten adem raakt, word er dan echt wanhopig van! Dat is haar manier van huilen, haar temperament is mij gezegd, is weinig aan te doen. Zolang ze bij het oppakken of na een tijdje weer uit zichzelf rustig word, maak ik me geen zorgen. Schijnt dat meisjes over het algemeen zo zijn..
     

Deel Deze Pagina