Hey maar wat zeide ze dan nu precies? Die onderzoekjes hoeft niks verkeerds te zijn Gaan ze nu jou en je man nakijken helemaal of wat gaan ze doen....
Hoi hoi, Bedankt voor de reacties, lief. Cindy24..Ze gaan mijn vriend zijn zaad onderzoeken, vroegen of hij daaraan mee wou werken en dat wil hij natuurlijk. Verder ben ik doorgestuurd naar de gyneacoloog en heeft ze wat onderzoeken in werking gezet. Dus gaan ze mij nakijken waar het dus door komt. Ik heb nu ook al maanden geen cyclus meer. Ik weet dat het niets verkeerds hoeft te zijn maar ik ben echt wel een beetje verdrietig en denk dat ik voorlopig gewoon helemaal geen ongesteldheid ga krijgen
aaah kom op meid er is nog helemaal niks duidelijk nu ik zou het eerst even afwachten nu.. Maar je gevoel zegt dat er iets is?
Ik weet niet, er hoeft natuurlijk niets te zijn maar er gaat de laatste tijd zoveel fout. Ik ben gewoon bang dat er iets niet goed zit, ook vanwege dat ik al jaren met buikpijnaanvallen rondloop. Mijn dokter zegt dat ik een spastische darm heb. Maargoed ik ben natuurlijk blij dat er naar gekeken wordt en we wachten weer af. Misschien komt het allemaal wel goed maar ik had eerder altijd een regelmatige cyclus.
Ik denk dat je moet proberen niet in en neerwaartse spiraal te komen wat betreft je gevoel Ik snap je hoor...het is gewoon moeilijk als je zo`n moeilijke tijd hebt om positief te blijven... Maar jullie worden nu helemaal onderzocht en dan weet je tenminste meer...komt vast goed meid! Hoe is het nu op je werk?
Hoi Chila, Ik ben in juli gestopt met de pil, en door het ontpillen uiteindelijk pas op 8 december voor het eerst ongesteld geworden. Het kan gewoon maanden duren! Wat Cindy zegt, probeer het een beetje positief in te zien. Negatief denken en jezelf erg druk maken, kan je cyclus onbewust ook beinvloeden. Veel succes meid!
Dat moet ik inderdaad proberen, maar het is zo lastig. Als ik hier loop dan zie ik iedereen met baby's of een dikke buik terwijl dat mensen zijn die gewoon zwanger raken door een ongelukje etc. daar kan ik zo verdrietig van worden. Mensen die het echt willen lukt het niet en bij anderen zo pats boem en het zit erin. Maarja, ik geloof er in dat het allemaal goed gaat komen. Mijn werk ben ik inmiddels mee gestopt. Ze zijn zo oneerlijk daar dat ik er niet eens meer voor wil werken. Heb opgebeld met de vraag waarom er zo onaardig wordt gedaan en ik wilde wat dingen uitleggen. Nou, ik kreeg daar de kans niet voor, ze zouden nooit onaardig doen en ik moest maar veranderen. Ook weer heel onaardig, ronduit boos gezegd tegen mij. Ik moest dan maar nadenken of ik wel geschikt was voor dit werk en of ik het nog verder wou doen. Nou niet dus. Helaas maar ben weer druk aan het zoeken. @gizzie; dat klopt, daar heb ik het met de dokter ook over gehad voordat ik doorgestuurd werd. Maar ik ben al paar x ongesteld geweest na het stoppen en nu ligt het dus helemaal plat, vandaar.
Ik snap dat het niet leuk is maar er zijn hier dames die al langer dan jou bezig zijn natuurlijk. Het duurt altijd ongeveer 1 jaar ... daar moet je altijd vanuit gaan.
@Chilla waarom heb je je niet ziek gemeld> Misschien niet zo netjes maar ja zij zijn ook niet netjes he!
Dat weet ik en ik voel me ook absoluut niet zielig ofzo hoor. Alleen weet ik wel dat het bij mij sowieso niet gemakkelijk gaat worden aangezien ik ook mocht ik zwanger raken, de hele zwangerschap onder controle moet blijven vanwege mijn medicijnen maargoed. Heb me ziek gemeld maar kon niet langer dan 2 dagen thuis blijven. Ze hebben mensen tekort etc. dus ik met me domme kop heb gezegd dan ga ik netjes werken en toen kwam dit gezeik dus.
Maar nu dan werk je wel weer of hoe moet ik het zien.. nee bedoelde ook niet dat jij jezelf zielig vindt maar je bent eigenlijk nog niet eens zo lang bezig natuurlijk. Wat voor een medicijnen slik je dan als ik vragen mag? Ik bedoel het is helemaal niet erg dat je vaker echo`s krijgt enz hahaha.... Maar je moet echt positief zijn hoor ..
Nee, werk niet meer. Heb me vakantiedagen opgenomen. Nee snap ik. Ik slik antidepressiva, en moeten nu dus ook een gesprek over zwanger raken met die medicijnen etc. Heb ik bij de dokter ook al gehad. Het komt erop neer dat ik dan veel controle's krijg (en dat is inderdaad niet erg ) en dat ik in het ziekenhuis moet bevallen omdat het kindje daar dan nagekeken moet worden en waarschijnlijk eventjes moet blijven. Probeer ik ook hoor maar vanwege mijn psychische klachten is het voor mij heel gemakkelijk om negatief te zijn ipv positief. Maar daar wordt aan gewerkt.
snap ik hoor Maar vooral als er straks een kindje zal gaan komen moet je jezelf eerst beter maken Maar dat was je al toch? Jammer die vakantiedagen hadden ze je ook kunnen uitbetalen
Ja, gaat wel de goede kant op met mij, alleen heb ik nog last van dat ik dus heel snel in een negatieve stemming raak. Dat is jammer ja, maarja ben blij dat ik dat gezeur in ieder geval niet meer heb en we kijken rustig verder
Ja maar nu heb je een hele goede reden om positief te blijven hoor Je moet wel als je voor een kindje wilt gaan nu vindt ik....een groot deel heb je zelf in de hand...ga je nog naar een psych?
Ja het gaat ook beter hoor, maar je kunt natuurlijk altijd een stukje terugvallen. Maar wij hebben ook gewacht met een kindje totdat dit grotendeels over was, en ik weet nu gewoon dat ik het aankan. Ik ga nog elke week naar de psycholoog. Gewoon om te zorgen dat het goed blijft gaan.
Lucht daar lekker je hart over dit alles misschien kan zij het negatieve iets wegnemen en bedoel dit helemaal niet verkeerd he! Zeker het leven is gewoon ook soms ***mindere tijden heb je toch altijd helaas.... Gewoon goed blijven oefenen nu en hopen dat alles gewoon goedizt bij jullie!!