ik heb sinds 2005 de ziekte ms in 2007 ben ik bevallen van onze zoon en was dol gelukkig want we hebben 3 jaar op hem gewacht , maar toen was ik eindelijk plotseling zwanger en wat was ik blij nu is de twijfel ontzettend groot ik wil heel graag een 2e kindje dit wil ik erg lang maar ben zo bang dat de ms erger word en ik in een rolstoel terecht zou komen en niet meer voor mijn zoon zou kunnen zorgen en voor de baby mijn man is afgekeurd voor 100 procent dus hij is de hele dag thuis door de ms ben ik niet meer werkzaam en vind het fijn om huismama te zijn maar nu een 2e kindje wat zouden jullie doen ? bij ons zoontje heeft het dus 3 jaar geduurd voordat ik zwanger was dit kan dus nu ook weer het geval zijn ( of niet ) maar die angst vawege de ms zou ik geen ms hebben dan was ik absoluut voor een 2e kindje gegaan maar nu vind ik de keuze zo moeilijk pff
Oei, wat een moeilijke keuze sta je voor... Als ik jou was, zou ik even met je arts overleggen. Heel veel sterkte!
Kan je man wel voor je kind(eren) zorgen? Of kan hij echt niks? Daar zou ik het vanaf laten hangen. Stel je voor dat jullie straks allebei niet voor de kinderen kunnen zorgen, dat kan je imo echt niet maken tov je zoon.