Dames na de vorige cyclus van ineens 16 weer in een nieuwe ronde beland. Deze maand een lager gemiddelde in temperatuur dus FF heeft m'n eisprong al op cd8 neer gezet. Op 5 dpo 2 druppel bruin verlies gehad en daarna niks meer. Ik ben wel al dagen van binnenuit koud, zou ik daardoor zo'n lage temperatuur ineens weer hebben? Heb sinds gisteren ook echt last van m'n darmen en dunne ontlasting (Sorry) virusje? Ik weet niet wat ik van m'n kaartje moet denken. Temperatuur echt elke dag op hetzelfde tijdstip, zodra ik wakker ben en voor ik uit bed stap..... Verwarring alom. Iemand ideeën over mij kaartje?
Ik zie nog geen eisprong. De tempen na cd 8 zijn maar minimaal verhoogd. Je tempt goed, maar temp je wel rectaal/anaal??
Nou precies vind ik nou ook, maar FF vind dat er toch een eisprong was toen. Snap dat niet. Heb ookal je t vruchtbaar slijm weggehaald, maar nog steeds vind hij dat cd8 een eisprong was. Ik temp rectaal. Met 2 decimalen achter de komma
Vandaag 7 dpo , volgens FF dan. Sinds de paar druppels bruin op de zogenaamde 4 dpo (hierboven staat 5 dpo maar was 4 dpo) niet fit geweest. M'n darmen zijn behoorlijk van slag, ben zo moe, heb het van binnen zo koud.....gisterenavond maar met 2 paracetamolletjes naar bed, was misselijk. Vandaag ineens weer paar druppels bruin verlies gevonden. Waarom dat nu weer dan? Ik zou graag even een maandje weer terug willen naar m'n stabiele 28 dagen cyclus. En pretty please normale temperaturen. Hoe krijg ik nou m'n lijf weer in het gareel?
Sorry ik zie er nog steeds geen eisprong in. En je lichaam in het gareel krijgen.. tja daar heb je zelf geen invloed op denk ik. Heb je veel last van stress de afgelopen weken?
Ik moet wel zeggen dat al die rare cyclussen me niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Gelukkig heb ik op m'n werk wel veel afleiding.
Nou change of Plans..... Vandaag een boel bruin verlies met beetje rood, dus ga na alwéér een super korte cyclus weer ongesteld worden. Bah....
Ik zie eigenlijk echt in allebei die kaartjes geen eisprong. Je kunt hele korte cycli hebben zonder eisprong. In jouw handtekening staat iets over fertiliteit arts ben je daar al geweest?
De fertiliteitsverpleegkundige vond dat ik vorige Cyclus wel een eisprong had. Ik heb bloed laten prikken op en hormoonhuishouding en op antistoffen bv Chlamydia. Maar pas 20 april krijg ik de uitslag en ook een kansen echo. T is toch gek dat ik sind in ben gaan tempen m'n cyclus zo bizar zijn gaan doen..... Maar als jullie geen eisprong zien, waarom FF dan wel? En waarom blijft hij die eisprong dan ook zien?
En waar baseert zo'n fertiliteitsverpleegkundige dat? Alle cycli onder de 21 dagen is de kans zeer groot dat er geen eisprong is geweest. Fertility friend is maar een computer programma. Ik vind zelf dat er nauwelijks een temperatuur stijging is. Het enige wat echt uitsluiting kan geven zijn follikel echo's en bloedonderzoek
Bij het vorige kaartje was er nog geen sprake van een cyclus van 16 dagen hoor. Echt precies de dag na het consult werd ik ineens ongesteld. Wellicht dat de fertiliteitsverpleegkundige achteraf het ook geen eisprong vond hoor. In dat gesprek had ik nog maar 1 korte cyclus gehad van 20 dagen daarvoor altijd 28 dagen. Dus zij ging er vanuit omdat vooralsnog behoorlijk regelmatig was qua menstruatie, dat ik dan ook zeer waarschijnlijk ook eisprongen zou hebben. Ook vertelde dat bij de 1 de temp veel meer schommelde en of grote verschillen had voor de eisprong of juist niet zoveel. Elke vrouw was anders.... Als er maar verschil in zat. Waarschijnlijk zal ze nu wel anders denken nu ik 2 hele korte cyclussen heb gehad. Ookal is het rood nog niet doorgebroken.... Oké FF is een computer programma maar dit slaat dan nergens op toch? Het is toch een zeer gewaardeerd programma bij veel vrouwen.... De verloskundige hier op het Forum zei eens dat een stijging in de temperatuur niet altijd hoefde waargenomen te worden. Maar bij iedereen zie je die wel. Ik hoop echt dat ze iets vinden wat op te lossen valt..... T is nou gewoon niet leuk meer zo..