Hey meiden, Afgelopen zondag, 2 dagen voor mijn NOD had ik een negatieve test in handen. Nou ben ik nog steeds niet ongi en heb ook niet echt het gevoel dat dit gaat komen. Heb wel wat krampjes maar niet zoals normaal, heb ook nog geen migraine gehad wat ik normaal heb. Wanneer zouden jullie nog eens testen? Ik ben zo bang voor een teleurstelling (sorry voor de meiden die dit dubbel lezen, deze vraag heb ik ook op het NOD forum gezet)
Je had gister ongesteld moeten worden. Dan zou je over t algemeen nu een positieve test moeten hebben als je zwanger bent. Heel soms komt het voor dat iemand langer nodig heeft. Is je cyclus regelmatig??
Hey bubbles. ik ben 7 febr gestopt met de pil, heb toen eerst een bloeding gehad en daarna 2x een cyclus van 30 dagen. Nu zit ik dan op 31, dat kan natuurlijk altijd wel eens. Mja je hoopt natuurlijk altijd
Als je nog kunt wachten, zou ik even wachten. Ik word persoonlijk liever ongesteld dan een negatieve test. Dan heb je een negatieve test en moet je alsnog op je ongi wachten. Ikzelf probeer meestal te wachten tot ik 3 dagen overtijd ben, maar ik vind het vaak veel te moeilijk hahaha!
Nou meiden, de duiveltjes zijn gister toch nog op bezoek gekomen. Voor mij begint er dus een nieuwe rond!
Heel erg jammer! Ik zie dat je net als ik een lange cyclus hebt... Dan vind ik het nog moeilijker om je ei en ongie te bepalen, vind je ook niet? Ik zit nu ook te wachten op mijn menstruatie en heb al een testje klaar hopelijk kan ik wachten tot zaterdag, maar tis zo moeilijk he! Als ik dan na dat sprankeltje hoop van overtijd te zijn toch ongesteld word, probeer ik het positief in te zien en dan denk ik gewoon "ja nu kan ik er nog eens lekker voor gaan met m'n man" Succes in je volgende ronde!
Hey Ineke, Dankje voor je reactie, ik gebruik ovu testen om mijn ei te vinden, maar een cyclus van 30 dagen is toch niet lang heb ik altijd gedacht? Nou dit word onze 4e ronde, dus we hebben waarschijnlijk nog wel even te gaan. We hebben er plezier in dus dat scheelt Ik hoop ook voor jou dat je snel een positieve test mag hebben ! Groetjes