ok even een updat over moi ik heb dus inmiddels 4 cyclussen zonder pil gehad,, en ze zijn als volgt 30,26,30,35, en nu zit ik op dag 44 en nog niks te bekennen ,, ik had op dag 39 een test gedaan ,negatief... en nu ben ik sinds gister misselijk,,heeeel moeh, en ik heb vanmiddag rond kwart voor 3 een klein (theelepeltje) bloed verloren,, nu ,nog geen ongi,, zelfs niet een beetje bij het plassen of op mn toilet papier, wat kan dit zijn dames moet ik nog een test doen?
Tjemig 44 bleh, wat vervelend, ken het.... zit ook overtijd en negatieve test... maar als ik jou was zou ik toch morgen nog eens testen, de laatste keer is 5 dagen geleden! het kan toch...! xxx
ja ik heb op de 17e getest, ja weetje er zit in mn hoofd wij hebben te weinig geklust! en dan heb ik wel een late innesteling snap je?
oh meid, inderdaad wat vervelend! Kan je geen bloed test aan vragen bij de dokter?Misschien meer zekerheid! Succes, hoor het wel
Hoi Music! Hoe is het nou? nog bloed verloren? je zou misschien toch wel een late innesteling kunnen hebben, je hoort soms dat dames zelfs op nod wat bloed verliezen en dat was het dan! dus er zou wat kunnen zitten! ik zou in elk geval vandaag nog eens testen! ik ben heel benieuwd!!!!! Bij mij schiet het ook niet op, heb veel witverlies, maar geen positieve test, geen bloed, en ver overtijd! alleen maar pijn aan mn boobs!!! laat je wat weten?! xxx
nou meiden ben zoooooo ongi dat ik ervan moet overgeven bah,heb het nog nooit zo erg gehad,,ben nu ob plus gaan halen die zijn ook na de zwangerschap te gebruiken ivm met het vele bloedverlies bah bah hopen dat de volgende cyclus niet weer zo gaat !