hallo ik heb een test gedaan waar eerst een vaag streepje op stond heb hem bewaard en ik ging vanmorgen kijken en dat vage streepje wat er eerst was is ineens heel duidenlijk komt dit van het indrogen? heb er een foto van in me album groetjes
Ik zie geen foto, denk dat je de test na twee dagen niet meer mag aflezen als positief. Zou er anders een nieuwe test aan wagen.
daarom ook de vraag want eerst toen ik hem had gedaan stond er een vaag streepje en nu is ie wel heel duidenlijk aanwezig daarom ook de vraag of dat dan komt door het indrogen. thanks
Ze zeggen een streepje is een streepje, dus een vaag streepje zou dan ook oke zijn. Succes meid, Bibu !
Mijn eerste streepje was niet veel duidelijker als jou vage streepje. Test nog maar eens, denk dat ie nu wel dikker zal zijn
Ik heb nog geen test gehad die uberhaubt een streepje gaf...dus meis, volgens mij is het goed nieuws hoor
Gewoon nog een keertje testen.... als je zwanger bent zul je dan vast een dikkere streep kijken. Maar een test mag je na 10 minuten meestal niet meer aflezen....
@brigitte nee dat weet ik maar had hem gedaan en toen kwam er eerst een vaag 2de streepje dus dacht ik bewaar hem en dan als ik weer ga testen kan ik kijken of ie net zo vaag is maar toen ik me kast ging stoffen viel ie eraf en zag ik dit ineens vandaar
je bent zwanger hoor denk ik! dat vage streepje is echt genoeg lijkt mij! doe voor de zekerheid nog een...
als je al meteen een vaag streepje had ben je gewoon zwanger! Misschien nog een keer een testje doen om het te bevestigen maar denk dat ik je gewoon kan feliciteren!
Meid, op die eerste foto zie je al een streep en de foto is vaag, dus ik denk ECHT dat je zwanger bent hoor! Ik hoop het echt voor je :-D.
wow ok dit had ik niet verwacht eigenlijk ik ga van het weekend nog wel een test ertegen aan gooien dan en hopenlijk is ie goed posi pfffffff zit beetje te shaken nu hihihihi
Rustig blijven meid, onverwacht goed nieuws hopelijk ! Dat je nog tot het weekend kunt wachten vind ik wel knap hoor, zou meteen naar de winkel racen voor een test.
ja tis zeker goed nieuws had de hoop eigenlijk beetje opgegeven en ik kan nu wel naar de winkel rennen maar dan moet ik toch wachten tot morgenochtend heb al weer teveel gedronken om nu weer te doen en van het weekend vind ik zelf leuk want zaterdag word me jongste dochter 2 en dan een test doen op die dag dan kan het niet meer stuk en hopenlijk dan gelijk vet posi thanks allemaal ben nog beduusd hahahahaha en hopenlijk mogen jullie ook snel een posi test in jullie handen hebben want zoals ik me nu voel dat wens ik iedereen toe groetjes
Hey Joyce, De foto is door de schaduw aan de ene kant en het felle licht aan de andere kant niet helemaal duidelijk......maar......ik zie toch echt wel een tweede streekje. Dus alvast een voorzichtige proficiat. Groetjes, Noa