Driewieler eerste verjaardag meisje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sassie25, Jun 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij zouden graag den driewieler cadeau doen aan ons meisje dat over twee maandjes één wordt.

Nu was ik in de fietsenwinkel en die had er maar twee en die vond ik niet zo dus misschien heeft hier iemand een tip voor ons.

En ook graag ervaringen met 3 in 1 driewielers, wat zijn daar de voordelen van en zijn ze even stevig en gaan ze even lang mee als een gewone driewieler?

Ik heb me er nog helemaal niet in verdiept dus ik heb geen idee hoe of wat! Xxxx

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Driewielers vind je in een speelgoedwinkel, niet bij een fietsenzaak. Onze meid kan nog steeds op haar driewieler fietsen. Ze heeft hem gekregen voor haar eerste verjaardag, inmiddels is ze ruim 5. :)

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou er sowieso een met een duwstang nemen, anders duw je je suf en fietsen kan ze voorlopig waarschijnlijk toch niet zelf. Mijn zoon kan wel op een gewone fiets, maar op de driewieler niet en ik denk ook niet dat hij het nog gaat doen want inmiddels vindt hij het een babyfiets. De driewieler die wij hebben trapt erg zwaar, die van Puky is een stuk lichter en hij heeft ook weleens op zo`n plastic fiets gezeten, trapt erg licht, maar kiept ook heel snel om bij een scherpe bocht. Wij hadden deze: https://www.easyoutlet.nl/speelgoed/buiten_speelgoed/driewieler.html?gclid=CPz6yLHc97cCFcNQ3godtncAzw

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Wishbonebike!

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik ga deze kopen voor mijn zoon die over 2 maanden ook een wordt.. je hebt hem 9ok in het roze.. het is de smart trike fresh ze kunnen er nu op maar ook als ze helemaal zelf kunnen fietsen..

6. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Deze krijgt mijn zoontje van mn ouders voor zn verjaardag.... Vanaf 10 mnd kunnen ze er in.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Deze hebben wij ook en zijn er erg blij mee!

8. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Ik zou bij de driewieler ook kijken naar de afstand naar de trappers. Bij heel veel driewielers moeten ze lange benen hebben voor ze er zelf op kunnen fietsen. Bij se puky is deze afstand heel klein. Daarnaast staat puky bekend om Duitse degelijkheid. Bij ons bij de intertoys raden ze ook echt een puky aan. Ons zoontje krijgt hem met zijn tweede verjaardag.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
    Echt gaan passen! En inderdaad met duwstang, liefst één waarmee je ook kunt sturen. :)

(Ik vond/vind een driewieler zelf een beetje een onding, de oudste was er meteen te groot voor (die kreeg er één voor haar tweede verjaardag trouwens). We hadden beter meteen een gewone fiets kunnen kopen, daar fietste ze ook veel beter op (niet alleen omdat hij groter was, het is ook een heel andere trapbeweging). De loopfiets van Puky (die ze voor haar eerste verjaardag kreeg) heeft ze veel meer aan gehad.)

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Wij hebben er ook 1 met duwstang, m'n zoontje vind het geweldig. Stuur kan 'op slot' zodat die recht blijft en de trappers kan je stil zetten, en er zit een soort tuigje/riempje op.
    1 nadeel, hij kantelt heel snel.. We hebben m gekregen, dus niet gepast of iets. Ik zelf zou anders een puky gekozen hebben. We hebben zo'n smart trike, alleen een andere dan die op t fotootje in een eerdere reactie in dit topic.

11. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Wij hebben een driewieler met duwstang. Van Puky. Kies nooit meer een ander merk ;)

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Welke hebben jullie dan van puky? Ik heb gegoogled maar ik zie er alleen waar hij nog lang niet op kan..

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
  14. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Ik heb er een voor mn meisje gezien in Duitsland. Van minnie Mouse! Ook 3 in 1. Hier heb ik m ng niet gevonden

15. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben ook de puky! Super blij mee!
    Ik wilde perse een driewieler met luchtbanden, vanwege de herrie die de plastic banden maken op de stoep...

Puky Mister Puky - Driewielers - Altijd de laagste prijs bij Driewielers.nl!

Mijn zoontje is overigens nog geen 90 cm... Hij is 80 cm en past er prima op. Het stoeltje kun je verzetten, zodat hij dichter of verder van de trappers zit. Verder kun je er een gordel bij kopen. De voetenplank hebben wij niet. Mijn zoontje trapt mee, of we zetten de trappers 'vast', zodat hij zijn voetjes op de trappers kan laten rusten.
    Je kunt hem volgens mij ook in het roze krijgen...

16. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
  17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Meiden bedankt voor de reacties!

Die van lukt had ik indd ook gezien. Maar zou ze daar al op kunnen zitten zonder dat ze eraf kukelt? Die 3 in 1 dingen hebben een zijkant rondom.

Ik wil een driewieler omdat ze nu steeds probeert op de traptractor en loopfiets ( 3wielen) probeert te klimmen. Dit lukt haar niet maar als ik haar erop zet dan vindt ze dit helemaal geweldig en als ik haar dan rondrij zit ze helemaal te lachen en is ze echt een soort van trots dat ze erop zit. Maar ja ze It nog wel wiebelig en een keer een te wilde wiebelbeweging en ze ligt eraf.

18. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Daar ben ik ook bang voor dat hij eraf kukkelt daarom wil ik die smart trike en dan kan volgend jaar de zijkant eraf..

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
    Hier konden ze alle twee met een jaar prima op de driewieler zitten. Wij gebruiken hem voor in de tuin en soms voor mini stukjes naar het speeltuintje ed. Als je er echt afstanden mee af wilt leggen, dan zou ik er één met een rand rondom kopen. Maar zelf vind ik voor langere afstanden de kinderwagen toch fijner, lijkt me veel lekkerder zitten voor die kleintjes en loopt voor jezelf ook veel makkelijker.

20. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Share This Page