Mijn man en ik willen graag een kindje, we zijn nu nog niet bewust bezig, maar doen ook niks om het te voorkomen. Nu ben ik al een hele poos gestopt met de pil, maar mijn menstruaties worden steeds ondraaglijker, ik heb verschrikkelijk veel pijn en vloei hevig. Vorig jaar ben ik naar de HA en gynaecoloog geweest hiervoor: advies, slik de pil. Tja, das lastig als je zwanger wilt worden. Maar nu vandaag is het weer zover, ik lig huilend van de pijn op bed, heb al 800mg inbruprofen op en nog verga ik van de pijn. En als de pijn weg is en we wat dagen verder zijn, moet ik nog bijkomen, ben dan dagen zo slap als een vaatdoek. Ik weet niet meer wat te doen, wie kan me advies geven?
Misschien toch nog eens langs je huisarts? En geen genoegen nemen met "ga maar aan de pil" uiteraard 😊 Wel vervelend zeg!
Endometriose Laat je weer doorverwijzen naar een andere gynaecoloog. De kans is aanwezig dat je endometriose hebt. Of is dat al compleet nagekeken en uitgesloten?
ga inderdaad naar een gyn. Maar een 'snelle' oplossing bij mij voor ondragelijke pijn bij ongi is aleve feminax. Ibuprofen en paracetamol hielpen geen barst tegen de pijn, aleve feminax werkt super! Dus zeker halen als korte termijn oplossing
Hè dames bedankt voor jullie reacties. Ik heb in het verleden wel eens aleve gebruikt, maar kreeg het hier weer van aan mijn maag, dus ben daar toen meegestopt. Ibuprofen leek hier maandenlang te helpen, maar blijkt nu niet meer voldoende. Ik heb toen destijds ook een echo gehad, bij de uitwendige echo hebben ze toen iets gezien wat niet klopte, maar bij de inwendige echo is niks meer gevonden. Dus was het daarmee klaar.