wat nu? wordt erg onzeer hier van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angi25, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    hallo
    ik kan vandaag testen en heb ik ook gedaan vanmiddag maar deze was negatief,
    ik heb 4 dagen geleden tijdens het plassen een klein sliertje bloed verloren enverder geen bloed meer gezien ook heb ik totaal geen last van een aankomende ongi wel beetje zeurig gevoel in me buik maar anders dan wanner ik ongi moet krijgen, normaal als ik ongi moet worden heb ik hele pijnlijke borsten met echt een harde schijf er in en nu heb ik totaal geen pijn in me borsten ze voelen juist heel zacht aan ook verlies ik heel veel waterige witte afscheiding het loopt er gewoon uit zou ik toch zwanger kunne zijn?

liefs angelique

2. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik zou nog een paar dagen afwachten als ik jou was
    want als je je er te veel mee bezig houdt dan kan je ong ook wegblijven
    heb het zelf ook gehad een keer toen was ik me er hellemaal op aan het focesen en toen ik 3 dagen over tijd was werd ik toch plots ong.

3. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi hoi,

Ik wil je geen hoop geven maar bij mijn eerste zwangerschap teste ik ook pas ruim een week later positief. Dus wie weet over een paar dagen dat het wel positief is ik zou in ieder geval met ochtend urine doen en verder is het afwachten.
    Succes en hoop het van harte!

Groetjesss

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi angi25

afgelopen maand was ik 8 dagen overtijd en dus na de eerste dag overtijd gelijk getest!
    deze was negatief en ook ik kreeg allemaal symptonen misselijk, zachte borsten de tepels werden donkerder! afscheiding enz enz, na acht dagen werd ik toch ongi ik dacht zelf ook al dat ik mis toch zwanger zou wezen!
    dus het kan zijn dat je zelf je ongi weg houdt, maar het kan idd ook zo zijn dat je wel gewoon zwanger bent, maar nog niet genoeg hcg in je urine hebt. zou gewoon zo lang mogelijk wachten en dan gewoon nog eens testen als je nog niet ongi bent geworden

succes meid

liefs annelies

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Even afwachten, misschien wordt je toch nog ongesteld. En anders over een paar dagen weer testen. Soms duurt het even dat er genoeg HCG in je bloed zit.

6. saazaazebra

27 mrt 2008
    17
    0
    0
    Zwolle
    Hier nog een onzekere............ Ben inmiddels al 3 dagen overtijd en al meer dan 7 maanden een vrij regelmatige cyclus van gemid. 28 dagen. Elke maand is het spannend of je weer ongesteld wordt, maar nog nooit zo lang moeten wachten. Heb vanmorg ook getest.....negatief :( Heb verder ook nergens last van.....ook geen ongi krampen ofzo en dat heb ik normaal wel. Snap dr nix van.....wacht maar weer een paar daagies. Dus Angi...ik wacht met jou.....

7. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Ik hoor mensen vaker zeggen dat je je ongi 'weg kan houden' als je er te veel mee bezig bent. Is dit echt zo?

Angi, hoop dat je wel zwanger bent! laat je het nog even weten?

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Angi, zoals anderen al hebben gezegd, misschien heb je te weinig hcg aangemaakt waardoor je negatief test. Anders idd over een paar dagen nog een keer testen, tenzij je ongi bent geworden..

@Selv, zou kunnen, maar ik ben elke maand in mijn laatste dagen er veel meer bezig dan in het begin van mijn cyclus. Denk dat iedereen dat wel heeft. Constant de gedachte, ben ik zwanger of niet. Ik slaap ermee en wordt er ook altijd mee wakker, heel erg irritant. Kan dat helaas niet voorkomen. Maar hoeveel ik er ook mee bezig ben geweest, ik ben altijd op tijd ongesteld geworden. Kan ook per vrouw verschillen natuurlijk :)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zit in dezelfde positie maar er zijn zoveel redenen waarom je ongi kan uitblijven.. probeer er niet op te focussen hoe moeilijk dat ook is want dat kan je ongi echt ophouden.
    en misschien ben je wel zwanger en dan test je vanzelf posi. ik zou gewoon over 3 dagen nog eens een testje doen.

10. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Stress kan ook een reden zijn natuurlijk...

Ben nu 4 dagen over tijd, ga straks een testje kopen en morgenochtend testen....hihih spannend!

11. saazaazebra

27 mrt 2008
    17
    0
    0
    Zwolle
    Ik heb net als enise hetzelfde.......je gaat ermee slapen en je staat ermee op.....al 6 maanden en nog geen van de keren werd ik later ongi als de 29e dag. Ik heb me dr nu ook niet drukker over gemaakt ofzo dan de vorige keren. Las op een ander topic dat er ook iemand was waarvan de eisprong gewoon niet geweest was en daarom niet ongi was geworden. Dan ga je denken.....dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Maaarr......dat is nog nooit gebeurd, waarom zou het dan wel zo zijn....vermoeiend! Als ik na het weekend nog nie ongi ben, ben ik bijna een week overtijd, ga dan wel weer eens testen (die krengen zijn al zo duur :( ) Jullie ook allemaal suc6!

12. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    hoi hoi meiden
    wat lief dat jullie reageren, ik heb gister avond weer een test gedaan van cb en deze was weer negatief :(

ik ga nu echt een paar dagen wachten dat lijkt me beter.
    er is nog helemaal geen teken van een aankomende ongi
    heb gister 3x schoon ondergoed aangedaan ik heb wel zo erg last van afscheiding niet normaal meer er zijn momenten dat ik denk ooooow volgens mij is de ongi gekomen omdat ik het dan gewoon eruit voel lopen( sorry vieze praatje :oops: ) maar dan ga ik naar de wc en dan is het afscheiding pfffffff

13. natjes

natjes Niet meer actief

hoi angi!

Kom je hier weer tegen :)

Hier hetzelfde ook niet ongi, wel nega testen (vanochtend weer getest met matcare)
    Was vanacht vanaf half 3 wakker en erna niet meer kunnen slapen, was (ben) echt kotsmisselijk.
    Ook hier veel afscheiding wat ik soms voel lopen, waardoor ik inderdaad ook steeds denk dat ik ongesteld ben ;)

We wachten hier rustig verder af! Zie het wel!

14. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    hoi hoi meis
    hihihi gezellig dat je je hierbij toevoegd
    ik weet precies wat je bedoel maar dat slechte slapen heb ik juist niet ik slaap een gat in de dag!
    wel heb ik heel erg last van verstoppingen en winderigheid hahah
    wanneer ga je weer testen meis?

liefs angelique

15. natjes

natjes Niet meer actief

voorlopig even niet meer denk ik.... Wacht wel af wat er gebeurd, als ik eind volgende week niet ongesteld ben misschien weer een testje maar eerder niet! Kost me zoveel geld zo!

16. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    ja het kost handen vol met geld, ik wil nu ook een paar dagen wachten maar manlief wil steeds weer dat ik test :( hij zeg ik wil weten hoe of wat maar ja ik wordt er ook gek van dus nu ben ik klaar met die testen gewoon even een paar dagen rust nu.......

ik heb nu 4 testen gedaan en steeds negatief dus wacht het nu rustig af

17. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Spannend allemaal meiden!

Heb vanochtend een testje gedaan en er was een heeeel vaag streepje te zien, moest echt goed kijken om 'm te zien.
    Ga het over 2 dagen maar weer eens proberen...

Vermoeiend he, dat afwachten...

18. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    pffffffffff heel vermoeiend selv
    heb jij last van kwaaltjes?

19. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    hoi meiden

Kan me volgens mij ook aansluiten, zoals je ziet ook al 3 dagen overtijd en vanmorgen getest maar negatief.
    We moeten blijven wachten...

groetjes Simone

20. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Hoi angi! ik heb:

Hele gevoelige borsten, het lijkt wel of ze op knappen staan...,
    Veel honger, lichte krampjes af en toe (anders dan ongi krampjes), lichte misselijkheid, heel erg moe, kan de hele dag slapen...

Maar ja, dat kunnen ook symptomen zijn voor een aankomende ongi...ik wacht het dus nog rustig af...hihih

en jij? heb jij kwaaltjes?

Deel Deze Pagina