wel of niet? vervolg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramoontje, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou, ben even weggeweest, maar ik ben er weer....met niet zo'n goed nieuws; of misschien juist wel.

    Vandaag toch maar even langs de huisarts gegaan, in verband met de aanhoudende "zwangerschapssymptomen", ondanks de bloeding / menstruatie (?) van vorige week.
    Nogmaals een zwangerschapstest gedaan natuurlijk; deze was - zoals ik al vermoedde - negatief. Alle klachten en een lichamelijk onderzoek in ogenschouw nemend is de mening van de huisarts dat er sprake is geweest van een miskraam.... :cry:
    vandaar dus ook de "klachten"...mijn lichaam moet nu weer herstellen en de klachten moeten met een week of 3 over zijn.

    Nu weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken, maar ik kan (en probeer) het natuurlijk ook positief zien. We mogen lekker verder klussen (hihihi). ;) en die zwangerschap die komt er wel!

    't is een laatste update, en ik kan het eigenlijk met niemand anders delen dan met jullie....vandaar!

    Groetjes,
    Ramona
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He wat een vervelend nieuws ramona!

    Ik wens jullie heel veel succes in de nieuwe ronde!!
     
  3. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi ramoontje,

    wat rot voor je. erg veel sterkte.

    gr saskia
     
  4. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Jeetje dat is geen leuk nieuws, sterkte ramoontje!
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :( vervelend zeg voor jullie
    sterkte hoor en succes met de volgende ronde

    gr debbie
     
  6. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    He Ramoontje,

    Vervelend voor je zeg. Maar wel prettig dat je nu tenminste weet wat het is en waar je aan toe bent...

    Goed dat je er ook positief naar kunt kijken hoor, moet je vooral blijven doen!

    Groet Chrizzzy
     
  7. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.

    Het zelf bedenken (dat je wel eens een miskraam gehad zou kunnen hebben) is nog tot daar aan toe, maar het dan bevestigd krijgen, is weer een ander verhaal..... :( :(

    Intussen kondigt (?) zich mijn volgende eisprong weer aan, en slaan wij dus vol goede moed aan het (nog meer) klussen....wie weet. :oops: ;)

    Groetjes,
    Ramona
     

Deel Deze Pagina