Hallo ladies, En whoeeehoeeee, zojuist een positieve test gescoord met de ovulatietesten! Nu hadden mannetje en ik gisteren al geklust.. maar ik vraag me af wat doen jullie of adviseren jullie? komende 3 dagen elke dag?Of om de dag... ben erg benieuwd! groetjes, nina
Ik zou elke dag doen.. Maar dan meer om mijn eigen idee dat ik zoiets heb van hoe meer hoe beter Om de dag schijnt ook goed te zijn, beter voor t sperma. Maar ja.....Ik zou die dagen niet willen missen met klussen wanneer mijn ei springt
mmm net weer even ovutestje gedaan en vandaag was ie nog positiever dan gisteren.. kan dat? ben aan het smeppen(zo heet dat toch hihi) zijn sinds eergisteren aan het klussen, en gaan nog 3 daagjes zo door.
Hoi, Ik zit nu in mijn derde ronde en wij klussen om de dag en daarna lekker blijven liggen! Haha.. Succes
ja thanks. ik doe dat ook kussen onder billen en blijf even liggen.. kan het trouwens echt dat de test nog positiever was? gistern stonden de ovutest streepjes gelijk en nu vandaag 1 duidelijk donkerder..
Heey Nina! Oude bekende... (Buikgriep toppic wat ik ooit geopend had ) Leuk om te lezen dat je posi ovu testen hebt! Sppannend hoor! Mijn kluspatroon is eigenlijk om de dag klussen! En dat meestal de hele maand door Succes!
Hoi meid! haha ja buikgriep.. I remember Hey meid ik lees dat je weer opnieuw bezig bent.. meid ik hoop voor je dat het dit keer beter mag gaan, echt! Ik duim voor je! ja om de dag ik trek het niet om dat hele maand te doen. werk soms dagen van 12 uur.. en ja zal eerlijk zijn dan ben ik helemaal gaar en geen geklus aan mn lijf dan haha maar nu sinds eergisteren om de dag, en gisteren en eergisteren had ik een positive ovu test. de test van vandaag nog sterker dan gisteren. ik wist niet dat dat kan hihi. gekke isn voel geen steekjes ofzo, wel iets last van mn darmen.. vreemd. xx
Als de test aangeeft dat het LH gehalte in de urine op z'n hoogst is, vindt de ovulatie plaats binnen 24 tot 48 uur. Dus als vandaag de streep nog donkerder is klopt dat wel hé. Ik zou zelf gewoon door klussen . Good Luck
haha lekker bijdehand joh is voor mij ook eerste keer met ovu testen p.s. we lopen gelijk geloof ik, zie onze banners. jij ook good luck!
Whaha ja ik had het eerste stukje van een site gekopieerd sorry komt best wel freaky over nu haha Ja we lopen gelijk idd, maar ik heb nog geen eisprong gehad, in alle serieuse rondes niet .. Hopelijk straks nu dan wel ..
haha geeft niet, kan er wel om lachen ow echt.. mm weet je hoe dat komt dan meid? ontpillen? ben je al lang bezig?x
Thanks meis...ja was wel even schrikken natuurlijk! Is het na 7 rondes eidenlijk raak, loopt het niet helemaal zoals geplanned! Sinds ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn is de wil om opnieuw zwanger te worden alleen maar groter! Maar mijn vlindertje vergeet ik nooit meer..... Bij mijn ei had ik wel krampjes en ook last van darmen! Ik had ook een beetje het gevoel alsof er luchtbelletjes in mijn bm zaten Dit is overigens pas de allereerste keer dat ik mijn ei uberhaupt heb gevoeld! Volgens mijn Gyn komt dat door de curettage, en voel je het van binnen allemaal wat heftiger dan je gewend was! Liefs Eleni
@ Nina, Ik temperatuur en ik vind geen eisprong, ben ook heel licht ongesteld en heel lang dus dat is ook wel een teken van geen eisprong denk ik. M'n lichaam heeft weinig om op te ruimen.. Ik ben eind juni gestopt met de pil. @ Eleni, ik heb toevallig nu ook last van me darmen en krampen hopelijk toch een eitje deze keer? Wel toevallig dat jij het rond je ei hebt en ik nu wanneer me ei eigenlijk zou moeten springen.
ja ik kan het me voorstellen meid. Is vast een heerlijk gevoel...zucht Ik vind het grappig dat je spreekt over luchtbelletjes in je bm.. ik heb daar toevallig vanmiddag op zitten googlen.. ik had namelijk ook zo'n gevoel 2day. Alleen voelde ik het beetje links, leken wel belletjes.kriebelde beetje zelfs.. vreemd, niet eerder gehad. misschien mn ei? alhoewel je krampjes verwacht ofzo bij een ei. Had eerder licht zeurderig gevoel, beetje winderigheid ( ) en vreetbuien( ). enfin de bakker had een goeie aan me nou meid laten we duimen dat we ons gauw on top of the world mogen voelen en gezegd mogen zijn met een zwangerschap. kus, nina p.s. ik deed net even weer een ovutestje.. en weer positief..? 3 dagen achter elkaar? ikke niet snappe.. haha. enfin we hebben het maar elke dag gedaan en 2night weer.. heerlijk hoor na 12 uur werken en dan 'spontaan'klussen hihi
hoi! ow je temperatuurt.. elke dag zelfde tijdstip? ook in het weekend? is dat goed te doen? en dus geen ovulatietesten..? Ik menstrueer ook heel weinig 2 dagen max met voornamelijk (sorry) bruin bloed maar heb wel een eisprong(according to the ovulatietesten). Ik had ergens gelezen dat het niet uitmaakt hoe kort of lang je bloed als je maar bloed.Mm juni gestopt.. dus er is een kans dat je nog aan het ontpillen bent. Bij sommigen duurt dat wel ruim een half jaar..x