Hallo dames! Hier even een genante vraag... Ik ben een paar dagen voor mijn NOD na onze 2e IUI. Heb sterk het gevoel dat het weer raak is (ik ben 2 keer eerder zwanger geweest maar is beide keren misgegaan). Nu heb ik sinds gisteren ineens last van een aambei... Heb ik nog nooit gehad! Weet iemand van jullie of een aambei (zo vroeg in de zwangerschap) een symptoom kan zijn? Graag jullie reactie! X
Jammer dat je nog geen reactie hebt , van iemand die dit herkend en ook zwanger bleek! (behalve Pooh dan) Ik heb er geen ervaring mee, maar dat zegt natuurlijk niets! Ik blijf voor je duimen meid!
ik heb wel eens gehoord dat dit kan gebeuren maar dacht dat dat pas gebeurde als je een paar maanden waart?je kan altijd googlen op zwangerschap aambeien. Ik had dit ook en dacht dat ik zwanger was maar helaas vals alarm groetjes en veel geluk!
Helaas, ik ben ongesteld geworden vandaag (overigens wel een licht positieve test gehad gisteren, zie album). Wellicht dat het toch raak is geweest maar mis is gegaan? Nou ja, op naar een volgende ronde! Mod's, deze mag wat mij betreft dicht! (hihi, zo'n genant onderwerp hoeft voor mij niet langer bespreekbaar te blijven )