Ook zo onzeker voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Sinds 9 dagen voor mijn NOD verloor ik roze afscheiding. Had iets gevoelige borsten en verder niets. Nu, 6 dagen voor NOD heb ik aardig wat krampen gekregen, niet leuk, en ook de gevoeligheid in mijn borsten zijn verdwenen. Ik heb de laatste dagen als ik soms naar het toilet ga donker rood / bruine afscheiding.
    En toch heb ik een vreemd gevoel dat het dit keer wel eens raak kan zijn. Herkent iemand zich hierin?
    Ik bedoel: de laatste dagen voor NOD zijn slopend;)

Liefs, Ingrid

2. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Sorry meiden voor mijn gezeur.
    Buikpijn heeft behoorlijk doorgezet en ik verlies nu rode afscheiding. Kben bang dat ik gewoon ongi ga worden.
    Kvind het alleen zo raar dat ik na een reeks regelmatige cyclussen ineens een cyclus heb van 21 dagen:(

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #3 sookie, 22 aug 2009
    Laatst bewerkt: 22 aug 2009
    Ingrid, het is nooit gezeur! Dus verontschuldig je er niet voor! Het forum is juist zo fijn om ff je frustraties van je af te tikken!
    En wat jij voelt is voor ons allemaal heel herkenbaar, wachten op je nod en vanalles voelen...
    Lastig als je ongie nu al doorkomt, maar het kan ook zomaar een innesteling zijn. Die kan ook gepaard gaan met krampen en bloedverlies.. Duim voor je dat het dat is ;)

Maar om gelijk ff partypooper te zijn, bescherm je tegen die dooie mus!

Knuf Sookie

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    bedankt sookie voor je knuf.
    het kan idd een innesteling zijn, of een ongi. Lekker verwarrend haha. En zo onzeker:(
    de laatste ongi's gingen ook niet van een lijen dakje: erg kort 2/3 dagen, weinig tot geen kramp, niet veel bloedverlies: meer bruinverlies. dus mijn cyclus is voor mijn gevoel een groot vraagteken.
    ik ga er gewoon vanuit dat dit mijn ongi moet zijn (aangezien die krampen mij bekend voorkomen bij eerder ongi's met wel meer bloed hahaha)

Liefs!

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    You're welcome!

Enne, lang leve het vrouwen lichaam! Haha!
    Maar op je eigelijke nod ff een testje wagen? Gewoon voor de zekerheid? of is het bloedverlies al zoveel dat het je ongie is? In dat geval, jammer!
    En in dat geval, kop op en vol goede moed naar de volgende ronde! Denk roze!

Knuf Sookie

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    eigenlijk weet ik ff niet of dit nu een echte ongi is of niet. kheb iig behoorlijk kramp, ik ga nog even een dag of 2 afwachten om te zien of er nog meer komt! zo niet, dan denk ik er idd over om te testen rond wat mijn nod had moeten zijn;)
    ik kan niets anders doen dan afwachten. bah!

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik moet nog 13 dagen wachten,hoop zo dat het raak is...
    Had ik maar een luikje in mn buik zodat ik ff naar binnen kon kijken.

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Dat zou handig zijn! Of een glazen bol:D

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hier ook zo onzeker!! Nog 9 dagen te gaan... pff afgelopen week was al zo moeilijk! Bij m'n vroege miskraam had ik pijnlijk borsten aan de zijkant (normaal nooit) en dit keer had ik dat ook weer! Dus ik dacht, zwanger!! Maar sinds vandaag in eens weg gevoelige borsten??? Ook dat nog nooit gehad, maar lijkt me niet echt positief.. dus ga er vanuit dat ik toch niet zwanger ben! Maarja hopen blijf je zolang je niet ongi bent he... wachten duurt zooo lang!!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Helemaal geen gezeur, Ingrid. Daarvoor is dit forum toch!! Ik was zooo blij dat ik hier lekker kon kletsen als ik rond NOD zat. Anders had ik mijn mannelijke collega er vast over doorgezaagd de hele dag ;)

Het IS ook onwijs spannend, en die laatste dagen zijn echt vreselijk. Dus hierbij iemand die duimt en hCG rondstrooit!!

11. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Thanx Evenstar! Soms voelt het wel alsof ik aan het zeuren ben maar lang leve het forum;)
    En die HCG moet je toch iets meer van geven, vandaag toch echt mijn ongi doorgezet. Had gister al geen last meer van mijn borsten. Snap er alleen geen hol van, normaal mooie cyclussen nu ineens een week eerder! En ik heb in die zin behoorlijk kramp gehad en nu zoveel bloed, dat kan echt geen innesteling zijn ben ik ban:(

Liefs, Ingrid

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Bedankt voor de hcg evenstar!: )

Deel Deze Pagina