Hallo Tot hiertoe heb ik een prille zwangerschap zonder kwaaltjes. Dit maakt me best onzeker. Daarbij komt dat mijn oog net iets te veel gaat naar slechte berichten over de eerste 12 weken. Ook mbt de eerste echo bots je regelmatig op zaken zoals geen hartje dat klopt, leeg vruchtzakje,... Het maakt me allemaal zo ongerust voor mijn eerste echo volgende maandag. Ik heb eens gelezen dat je 1 op 10 kans hebt op een miskraam de eerste 12 weken(maar hier tellen ze ook de "miskraam" bij die al plaatsvindt voor je je maandstonden krijgt). Hoeveel percent van de vrouwen heeft bij een eerste echo geen kloppend hartje of een leeg vruchtzakje of een niet gegroeid vruchtje? Is dit een hoog percentage? groetjes, Vicky
hoi Vicky, onzekrheid hoort erbij in de eerste periode. Er is maar een klein percentage vrouwen bij wie het echt niet goed is op de 1e echo. Vertrouw op je lichama en in je zwangerschap, het gaat gelukkig echt goed bij de meeste vrouwen, daar heb je veruit de meeste kans op! Mirjam
Slecht nieuws, ik had een voorgevoel. Weinig symptomen en veel bruin/rozeverlies bleek fout. Vandaag vroegere echo op 6.5 week door bloedverlies. Vruchtzakje was gestopt met groeien op 4 weken. groetjes,