pff het word me even te veel..weet even niet waar ik het zoeken moet

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door ikke84, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    pff ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken, mijn leven ziet er op dit moment zo saai en uitzicht loos uit

Ik zit op dit moment thuis, werken kan nog niet (zit in een traject)
    ik verveel me regelmatig vind niks leuk, ook met de kinderen spelen vind ik niks aan, ik verzorg ze en probeer ze aandacht te geven door met ze te kletsen tijdens het eten en regelmatig te knuffelen.
    ik weet bij god niet hoe ik mijn dagindeling gezellig en leuk kan maken.

in het weekend (als mijn kinderen er niet zijn) stort ik mij op het uitgaansleven om even te ontspannen, alleen daaruit blijkt ook dat sommige mensen niet met zoveel respect met mij omgaan (heel aardig doen maar ondertussen op een vervelende manier over mij praten)vrienden die mijn vrienden dus niet zijn, dus hier kan ik ook niet meer volledig mijn uitlaatklep in zijn op dit moment, dit frustreert mij zo erg dat het doordeweeks nog steeds minder gezellig word en ik een kort londje heb

thuiszitten in het weekend is ook niks van mij..ben dan helemaal alleen

zucht sorry voor mn klaag maar voel me zo ontzettend rot nu, alles staat me tegen

iemand tips hoe ik mijn leven weer een beetje fleur kan geven?

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Misschien zou je toch doordeweeks wat leuke dingen kunnen doen met je kids , kinderboerderij , wandelen , eendjes voeren , ijsje gaan eten ergens of naar de speeltuin als het fijn weer is ... en verder voor binnen toch van alles met de kids , een beetje creatief zijn ... begrijp dat de weekenden alleen niet zo leuk zijn maar als je dan bijv. met vriendinnen thuis een filmpje kijkt of wat leuks gaat doen i.p.v. uitgaan en als je niet gaat stappen heb je natuurlijk ook weer wat meer geld over voor door de weeks met je kids uit te geven ;)

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Idd leuke dingen gaan ondernemen met je kinderen. Ik heb soms ook van die dagen dat ik gewoon geen fut heb om even met mijn zoon te spelen. En dan ga ik meestal maar wat leuks met hem ondernemen zoals naar de kinderboerderij of naar het bos. Daar fleurt hij altijd van op en ik ook! en het geeft je meer energie de buitenlucht. Of gewoon een blokje te wandelen in de buurt vind mijn zoon ook geweldig.

4. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Leuke dingen doen we genoeg, ik probeer elke vakantie wat leuks met de kids te doen, en weg aan ook vaak ook wandelen

ik denk dat ik snel maar ga werken 1 of 2 dagen dan heb ik wat anders, ik denk dat thuiszitten niet echt iets voor mij is

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Misch ook heel verstandig ja, ik werk 3 dagen per week en dit doet mij goed. Even uit de dagelijkse sleur ;)

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Het gaat hier gelukkig al een stuk beter zit nu weer wat beter in mijn vel, en eet nu ook een stuk gezonder (geen tussendoortjes) nu voel ik me een stuk beter, een grote schoonmaak gedaan voel je je ook een stuk beter en nu elke dag netjes bijhouden.

moet allemaal denk ik een beetje wennen alles alleen doen en thuis zitten

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat is ook lastig om zoveel alleen thuis te zijn met de kinderen. Wat ik doe is sowieso iedere dag even op stap te gaan. Al is het maar voor een boodschap. Met mooi weer lopen we even langs de speeltuin hier in de buurt. En we hebben een abonnement op de dierentuin waar we regelmatig heen gaan. Even de deur uit breekt lekker de dag. Heb je misschien vriendinnen in de buurt, eventueel met kinderen, die overdags ook thuis zijn en waarmee je vaker kunt afspreken? Of je ouders bij wie je langs kunt gaan?

In ieder geval fijn dat je je nu wat beter voelt!

Deel Deze Pagina