Hey meiden, Wie zit er nu ook in zijn vruchtbare periode of hem net voorbij?? Lijkt me gezellig om de komende weken te kletsen, dan gaat de tijd wat sneller, voor mij is het ronde 6 en ik heb een dochter van 2 bij haar was ik ronde 6 zwanger. Nu deze ronde heb ik erg last van mijn eisprong wel 4 dg en vandaag merkte ik het vruchtbare slijm op, dus denk dat mij ei vandaag is. Ik hoop dat er iemand zin heeft om mee te kletsen. liefs flower
Ik heb als het goed is mijn vruchtbare periode gisteren afgesloten Gisteren mn eitje gehad als het goed is namelijk! Ik zit zelf in de 16e ronde en de 19e maand (lange cyclussen)
Ik heb ook als het goed is gister me ei gehad, heb hem duidelijk gevoelt. ik zit in ronde 2 na me bevalling, voor valentijn heb ik 20 rondes over gedaan
@Vonnie: Wow wat heftig zeg wat ik lees in je onderschrift! Pff... moeilijk lijkt het me... Ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger mag zijn... mijn duimen draaien voor je!
Ik zit vandaag op dag 15 en als het goed is heb ik morgen mijn ei. Ik heb alleen een korte lutale fase tussen de 10 en 12 dagen. Ik vind het wel gezellig om mee te kletsen. Wij zijn al vanaf mei 2009 bezig voor ons eerste kindje en in aug 2010 heb ik een miskraam gehad. Wij zijn al een aantal maanden aan de clomid en hebben nog 2 rondes de kans na deze Vonnie ik zag je handtekening wat super naar en verdrietig. Flippo 2011 leuk om je hier weer te treffen
Hallo allemaal, dit wordt pas de eerste ronde voor mij. Dus ik moet nog ff aanvoelen hoe mijn lichaam gaat reageren nu ik 1 januari 2011 gestopt ben met de pil. Heb toen wel een ontrekkingsbloeding gehad en tel nu vanaf die dag. Ik zit nu dan op dag 12 van mijn cyclus en heb gister heel de dag pijn gehad in mijn onderbuik en vanochtend ook... dus ben benieuwd of dit mijn eisprong is? Wel geklust.. hopenlijk komt mijn menstruatie gelijk weer op gang... want als ik andere verhalen lees zie ik dat t ook weleens heel lang kan duren. Bij mijn eerste en tweede zwangerschap kwam t ook gelijk weer op gang na het stoppen met de pil dus ben benieuwd! Suc6 allemaal!!
@Lautje: Hey wat leuk om je hier weer tegen te komen, gaan we samen op t wachtbankje zitten Mijn LF is trouwens ook tussen de 9 en 12 dagen @Minke: welkom, hopelijk is je cyclus inderdaad snel op gang
flippo ik denk dat ik vanaf morgen of overmorgen op het wachtbankje zit nu nog even goed klussen. Minke de 1e ronde wat is het lang geleden voor mij. Ik hoop voor je dat het goed op gang komt. Als het 2 keer eerder is gebeurd waarom zou het dan de 3e keer niet zo zijn.
@Lautje: Nou nog ff er tegen aan dus Ik heb sinds vanmorgen een flinke tempstijging... maar mn ovu testje is een week lang bijna zo goed als posi geweest en vandaag ook weer... 2a8d20 Ovulation Charts snap er maar weinig van en dat na zon lange tijd de eerste ronde... dat is idd al een hele lange tijd geleden :S
hoe laat heb je je temp gemeten vandaag? Het zou kunnen dat je gister je ei hebt gehad maar het zou ook kunnen dat je temp hoger is doordat je later hebt gemeten. Als je temp morgen weer zo hoog is denk ik dat je ei geweest is. Ik doe digitale testen van crear blue die zijn super duidelijk en makkelijk te lezen. Dat geeft mij heel veel rust omdat je het dan zeker weet.
@lautje: Ik meet iedere ochtend om dezelfde tijd mijn temp, de wekker staat immers om 6:00 er voor namelijk Ik heb gewoon normaal goed geslapen, geen alcohol gedronken gisteren (drink zowiezo niet) Dus ik temp (al 1,5 jaar) netjes volgens de regeltjes Ik temp gewoon nog even mooi verder en dan zie ik wel of t mn eitje is geweest of niet
flippo dan denk ik dat je eitje geweest is. Net zelf een goede ovu test gehad. Doe die digitale heel duur maar je hebt wel zekerhied en hij was goed zo even aan de klus en dan kom ik bij jullie op het bankje zitten. Doen jullie als jullie een goede ovu test hebben gehad de dag erna nog 1 om te kijken of je ei geweest is of stoppen jullie dan?
Hallo Dames, Hier nog iemand die vandaag of gister haar ei heeft gehad. Ik probeer als alleenstaande zwanger te worden met behulp van een donor. Gister geinsemineerd, dus nu weer wachten...... Trouwens die clearblue ovulatietesten, zijn niet zo heel betrouwbaar hoor, bij mij doen ze helemaal niets!!! Bij mij doen de ovutesten van het kruidvat het weer prima! Allemaal succes de komende twee weken.
@Xon: Denk dat t ook erg persoonlijk is welke testen je prettig vind Die van clear bleu gebruik ik niet aangezien je er maar 5 hebt in een verpakking en ik soms gewoonweg niet weet wanneer hij komt en vroeg moet beginnen met testen, dan is de CB voor mij te duur Ik gebruik ze van sensitest op mat-care
@ lautjep en flippo123: ik zie dat jullie idd al langer bezig zijn voor een kindje. Heel veel suc6! Een vriend en vriendin van mij zijn ook al 2,5 jaar bezig en zij hebben deze maand te horen gekregen dat het voor hen niet mogelijk is om kinderen te krijgen. Ik vind t zo erg voor ze... zeker nu wij weer voor een derde gaan... hoe moet ik dat aan hen vertellen!! Soms is het leven zo oneerlijk!! Ik vertel dit niet om jullie te verontrusten hoor!! Maar t lucht wel even op.
@Minke: je verontrust mij niet hoor Ik weet dat er altijd de mogelijkheid bestaat dat mijn man en ik geen kinderen kunnen krijgen... maar ik ga er niet van uit Hoe je het hun moet vertellen, geen idee, doe wat je gevoel je ingeeft... als je zwanger bent, leg de nadruk wanneer je ze spreekt niet op de zwangerschap, dat is het enigste wat ik je mee kan geven
Hoi hoi, Ik denk dat ik m'n vruchtbare periode heb of heb gehad. Gisteren en vandaag vruchtbaar slijm, maar geen idee wanneer m'n eisprong dan is...
hier ook net mijn ei gehad. Had vrijdag, zaterdag en zondag een positieve ovutest. Dus wij hebben het druk gehad het weekend!! Dit is voor ons een rust ronde. Maar die wilde we niet zomaar voorbij laten gaan. Iedere kans is er 1. Maar de kans dat het bij ons spontaan gebeurt is heel klein, vanwege slechte zwemmers van manlief. Wij hebben 6 iui's en 1 ivf achter de rug. Nu nog 1 cryo in de vriezer, hopelijk wordt die volgende maand terug geplaatst. ik gebruik ovutesten van zwanger&kids. ben er wel tevreden over.
Hoi allemaal, Ik denk ook dat ik in mijn vruchtbare periode zit of dat ik mijn vruchtbare periode net heb gehad. Afgelopen weekend vruchtbaar slijm en last van mijn pijnlijke tepels. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest (of misschien nog komt), maar we hebben de afgelopen twee weken veel ''geklust'' en gaan er nu voor de zekerheid nog maar even mee door! Groetjes Sanne
Weet iemand hoe het zit met de tijd van vruchtbaar slijm? Ik denk dat ik het gisteren had en vanmorgen. Nu niet meer. Wanneer kan ik dan m'n ei verwachten?