Als jullie de naam echt mooi vinden, zou ik de naam lekker houden, immers weet je moeder toch niet dat het DIE naam gaat worden, aangezien je niks hebt laten merken! Succes met jullie keus!
ik zou de naam ook gewoon houden. mijn stiefmoeder had onze naam ook ineens uit het niets geraden (had nog geen andere naam genoemd en wilde het eigenlijk ook niet raden, maar ineens riep ze Joy! die naam vind ik bij jullie passen ) ik heb gewoon gezegd dat ze het goed geraden had, kon het ook moeilijk verbergen aangezien het zo uit het niets kwam! ik heb me er geen zorgen om gemaakt!
zou de naam gewoon houden meis... mijn schoonzusje was bij de bevalling van onze oudste zoon... toen ze zijn naam hoorde zij ze gelijk... als het een meisje was geweest had ze vast .... geheten... en dat klopte gewoon.. maar op dat moment kon ik geen pokerface opzetten... nu is er bij ons in de fam. een nichtje geboren met dezelfde naam en twijfelde ik ook of ik een andere moest gaan bedenken.. maar ze zien elkar hooguit 1x per jaar, dus denk niet dat ik ga veranderen....