Ok, ben weer de leek van het spel hier. krijg ik hier zoals iedereen neiuws over de nieuwe weblogs maar dan is mijn eerste reactie "wat zijn in godsnaam weblogs?" Dus kan er iemand in het Nederlands even kort uitleggen wat weblogs zijn aan dit ouderwetse kneusje. mercikes
Een weblog is een soort dagboek dat je bijhoudt op het web. Het is blijkbaar een nieuwe functie op dit forum. Dan hoef je niet meer je eigen topic in het forum te openen, waar iedereen doorheen gaat schrijven, maar kun je een eigen weblog bijhouden (waar mensen vast ook op kunnen reageren, maar het is duidelijk van wie het weblog is)
pfffffffff gelukkig...... jij vraagt het.. ik vroeg het aan mijn dochter en die begon alleen maar te lachen.... maarre....ik weet het ook niet
Ik snapte het ook al niet. Maar er zijn toch wel meer mensen (bijvoorbeeld ook bij de vruchtbaarheidabehandelingen) die een 'eigen' topic hebben? En dus dingen schrijven, waar dan ook op gereageerd word. Dus dan heb je toch ook een soort van blog/ weblog waar mensen je in de gaten kunnen houden?
Op je weblog kun je aangeven wie jouw berichten mogen lezen, terwijl het op het forum voor iedereen zichtbaar is. Je weblog is echt je eigen hoekje, terwijl een topic op het forum in principe van iedereen is.