Wat nu?!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door IngiePingie, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat vervelend dat hij je probeert over te halen om een abortus te laten doen :(
    Zoals ik al zei, trek je eigen plan! En maak hem heel duidelijk dat hij dít niet weer hoeft te proberen.
    Sterkte, het is emotioneel zwaar maar je komt er echt wel hoor!
    Alles komt goed! ;)

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik snap niet dat er van die mannen zijn die een abortus 'eisen' van een vrouw.
    Hij was er toch zeker ook bij??
    Moet ie er maar een knoop in leggen! :x

Je komt er heus wel meid, trek je van hem niks aan en ga genieten van je zwangerschap.
    Wees nu maar lekker egoïstisch tegen over jezelf en je kleintje en laat hem lekker in zijn sop gaar koken.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Sasjuh geeft een goede tip, probeer toch te genieten van je zwangerschap.
    Ik heb van 1 ding spijt, en dat is dat ik het toegelaten heb dat de verwekker van mijn kindje de eerste helft van mijn zwangerschap me opgezadeld heeft met al zijn negativiteit (en daarbij alles uit de kast getrokken heeft om mij te overtuigen tot het afbreken van de zwangerschap);)
    Dit soort mannen kunnen idd beter een knoopje erin laten leggen :x

4. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Jullie zijn schatten allemaal hier..
    Jullie woorden doen me wel goed.. En ik zal ook echt me best gaan doen om er van te gaan genieten... En ik zal me ook niet van de wijs laten brengen door zo'n gozer..
    Ik heb mn keuze gemaakt.. Kan hij daar niet mee leven dan blijft hij maar gewoon lekker weg.. Ook zonder hem kom ik hier uit en ga ik het redden!!

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi meid!

Ik was bij mijn zoontje 18 jaar toen ik zwanger bleek te zijn en net de dag voor de test had mijn vriend me laten zitten. Toen ik het hem vertelde heeft hij me gewoon uitgelachen gezegd om het weg te doen, mensen wijs gemaakt dat het niet zijn kind was, dat ik helemaal niet zwanger was etc.
    Maar zie nu, ik heb er een prachtige zoon voor gekregen en heb hem links laten liggen en heb het ook gered. Ik studeerde zelfs nog toen en werkte gewoon ieder mogelijk moment om hem alles te kunnen bieden wat die nodig had!

Nu is hij 3jaar & 4maand oud en zijn we perfect gelukkig met mijn vriend die hij ook als zijn echte papa ziet en heeft hij er afgelopen juli een zusje bijgekregen.
    Zoals Frummel hier al vermeldde, een vrouw kan alles voor haar kinderen! :)

Dikke knuf!

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Een deel van je verhaal komt overeen met het mijne.
    Maar alsjeblieft...Laat je niet niet beinvloeden door hem!
    Dat heb ik ook gedaan mijn ex stelde mij ook voor de keuze: Of ik of het kind.
    Als ik het weg zou laten halen kwamen er volgens hem samen veel sterker uit en zouden we een weekendje weg gaan als alles achter de rug was (Hier ga ik nu als ik eraan denk van over mn nek!! Een weekendje weg....Pffft!)
    Aangezien ik erg makkelijk te beinvloeden ben en hem eigenlijk helemaal niet kwijt wou heb ik toen een afspraak gemaakt voor abortus.
    Nadat ik de afspraak had gemaakt stond mijn moeder erop dat ik die verplichte 5 dagen bedenktijd alleen zou zijn zonder mijn ex.
    Ik heb er toen alleen overnagedacht en na enkele dagen heb ik besloten mijn kindje te houden en alleen op te voeden.
    Inmiddels ben ik mama van een prachtige dochter en weet niet wat ik zonder haar zou moeten!
    Kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik bijna had overwogen haar weg te laten halen.

Maak de keuze voor jezelf! Niet voor hem!

Ik doe het ook alleen (Met af en toe de hulp van mn moeder tjaaa anderen hebben hun partner wij hebben onze moeders).
    En het vergaat me prima! Jij kunt het ook!

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik zie nu dat je je keuze al gemaakt had!
    Gefeliciteerd.
    En inderdaad zoals hierboven al word gezegd: Geniet!
    Ik mis het zwanger zijn nu al...Niet omdat mijn kleine zo'n lastpost is..Haha.
    Nee vond het zwanger zijn zo mooi! zo bijzonder.
    Ik mis mn mooie dikke buik.

Als je het een keer even niet ziet zitten...Of je wilt een keer je verhaal kwijt..Of je wilt iets weten..Geef maar een gil!

Liefs,

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hoe gaat het nu met je? :)

9. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Met mij gaat het, op de zwangerschapskwaaltjes na, wel goed.. Ook al de hele week niks van mn ex gehoord, gelukkig.. Dus dat scheeld ook een. Hoop stress.. :)

10. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je verhaal wel een beetje, hier wil de vader (hebben geen relatie) ook het liefst een abortus, maar dat is voor mij geen optie. Heb er wel eens heel even over nagedacht, maar dat is het niet voor mij. Ik wil dit kindje, ook al is het van hem...Hij heeft nu gezegd dat ie er niet aan mee wilt doen en dat vind ik wel prima...
    Dus.. we gaan lekker genieten en ons niet druk maken om die onvolwassen kleuters :D

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Fijn IngiePingie, niets van hem horen is momenteel misschien idd wel het beste, heb je wat meer rust denk ik!

Deel Deze Pagina